مشاور امور فرهنگی و اجتماعی استاندار فارس منصوب شد
مشاور امور فرهنگی و اجتماعی استاندار فارس منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی طی حکمی علی عسکر نجفی را به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد. در این حکم خطاب به نجفی آمده است : با توجه به مراتب تعهد، دانش و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور استاندار در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی طی حکمی علی عسکر نجفی را به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.
در این حکم خطاب به نجفی آمده است :
با توجه به مراتب تعهد، دانش و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور استاندار در امور فرهنگی و اجتماعی منصوب می نمایم.
ایجاد ارتباط منظم و مداوم با فرهیختگان و فعالان حوزه های فرهنگی و اجتماعی به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه و مستعد و مستعد در جهت ارتقاشاخص‌های استانی و هم افزایی دستگاهها و نهادهای متولی این حوزه و اثرگذار از جمله اموری است تحقق آنها مورد تاکید و انتظار است.
امید است با اتکال به خداوند متعال وظایف محوله را در چهارچوب قوانین و مقررات در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهداف عالیه دولت تدبیر و امید به انجام رسانید توفیق روز افزون شمارا از درگاه پروردگار مسئلت دارم.