فرمانده سپاه فجر: انقلابی‌گری و روحیه عاشورایی شاخص‌های اصلی سپاه است
فرمانده سپاه فجر: انقلابی‌گری و روحیه عاشورایی شاخص‌های اصلی سپاه است

فرمانده سپاه فجر استان فارس، انقلابی‌گری و روحیه عاشورایی را از شاخص‌های اصلی سپاه پاسداران دانست و گفت: این نهاد به عنوان مولود انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره در خط مقدم انقلابی‌گری و جهاد در راه خدا حضور داشته است. سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی،دوشنبه در آستانه دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس […]

فرمانده سپاه فجر استان فارس، انقلابی‌گری و روحیه عاشورایی را از شاخص‌های اصلی سپاه پاسداران دانست و گفت: این نهاد به عنوان مولود انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره در خط مقدم انقلابی‌گری و جهاد در راه خدا حضور داشته است.

سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی،دوشنبه در آستانه دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این ۲ مولفه مهم، ارکان اصلی موفقیت‌های چشمگیر سپاه در حراست از انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات است.
وی بیان داشت: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای تشکیل سپاه در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است.

غیاثی ادامه داد: تشکیل سپاه یک حرکت آینده نگرانه و تاثیرگذار در عرصه داخلی و بین‌المللی است و امروز این نهاد انقلابی یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه هم اکنون در سراسر این استان در حال برگزاری است، گفت: سپاه و بسیج در کنار سایر دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدامات اثرگذاری داشته‌اند و در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی در قالب رزمایش کمک مومنانه نیز به عنوان یکی از ارکان پیشرو و اصلی نقش آفرینی می‌کنند.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار، شاخص و نمونه ولایتمداری و ایثار است و امروز پاسداران جوان با روحیه انقلابی، عاشورایی و از جان گذشتگی دنباله‌رو این شهید والا مقام هستند.

بامداد سیزدهم دی‌ماه ۹۸ سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی هوایی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.