شناسایی ۹۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۲۱۰۶ نفر
شناسایی ۹۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۲۱۰۶ نفر

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از یک هزار و ۶۵۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۹۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار […]

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از یک هزار و ۶۵۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۹۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۲۱۰۶ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه اعلام کرد: از ۹۵ مورد مثبت جدید در استان، شیراز ۶۰ مورد، فسا ۱۱ مورد، جهرم و لار هر کدام پنج مورد، استهبان ۴ مورد، اقلید ۳ مورد، داراب ۲ مورد، آباده، مرودشت، ممسنی، خنج و فراشبند هر کدام یک مورد را شامل می شود.

او با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۵۶ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

دکتر همتی بیان کرد: ۹۷۹ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵۳۲ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه از عموم مردم فارس خواست تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند، همچنین لازم است مردم برای اجرای مرحله دوم غربالگری سلامت، با بهورزان و مراقبان سلامت که از طریق شماره ۴۰۳۰ برای آموزش و بیماریابی افراد مستعدتر تماس می گیرند، همکاری کنند.