نیروهای ارتش در فارس رژه خدمت برگزار می‌کنند
نیروهای ارتش در فارس رژه خدمت برگزار می‌کنند

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به جای برگزاری رژه نظامی اقدام به برگزاری رژه خدمت در ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش خواهند کرد. امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی افزود: بر […]

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به جای برگزاری رژه نظامی اقدام به برگزاری رژه خدمت در ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش خواهند کرد.

امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی افزود: بر همین اساس در روز ۲۹ فروردین ۹۹  همزمان با سراسر کشور، نیروهای ارتش در استان فارس به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات جنگ نوین (تجهیزات و ماشین آلات مقابله با جنگ‌های میکروبی و شیمیایی) پس از برپایی رژه خدمت وارد معابر شهری می‌شوند و اقدام به ضدعفونی معابر عمومی خواهند کرد.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و به دنبال فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ورود نیروهای مسلح به بحث مقابله با این بیماری، نیروهای ارتش در نقاط مختلف استان به ویژه شهر شیراز انجام اقداماتی از جمله ضدعفونی کردن معابر، ایجاد نقاهتگاه، استقرار آمبولانس در ورودی شهر برای انتقال موارد مشکوک به کرونا به بیمارستان و ایجاد ایستگاه‌ها و قرارگاه‌های زیستی ثابت و سیار انجام تست تب‌سنجی و ارائه مشاوره در سطح شهرها را در دستور کار قرار دادند.
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همانگونه که قبلا نیز با مردم عهد بسته بودیم، ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان و امکانات خود و تا رفع کامل بحران کرونا و ریشه‌کنی این بیماری در جامعه در کنار مردم استان فارس خواهد بود.
امیر رضایی اظهار داشت: علاوه بر این، نیروهای ارتش در استان در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز تاکنون اقداماتی را انجام داده‌اند.
آمادگی کامل ارتش برای مقابله با سیل احتمالی در فارس
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به اقدامات و خدمات نیروهای ارتش در جریان سیل فروردین ۹۸ در شهر شیراز گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، چنانچه بارش‌ها منجر به جاری شدن سیل شود این آمادگی را داریم که با استفاده از تجهیزات خود در این زمینه نیز خدمات‌رسانی کنیم.