دیدار مدیر کل ورزش و جوانان فارس با رییس و کادر درمانی بیمارستان حضرت علی اضغر (ع)
دیدار مدیر کل ورزش و جوانان فارس با رییس و کادر درمانی بیمارستان حضرت علی اضغر (ع)

مدیر کل ورزش و جوانان فارس صبح امروز چهارشنبه به همراه تنی چند از مدیران ستادی و کارشناسان ورزش با رئیس و کادر درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، حیدر علی کامیاب کلانتری […]

مدیر کل ورزش و جوانان فارس صبح امروز چهارشنبه به همراه تنی چند از مدیران ستادی و کارشناسان ورزش با رئیس و کادر درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، حیدر علی کامیاب کلانتری صبح امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه به همراه سعید رضا کیخا قهرمان ژیمناستیک جهان و آسیا ، مهدی کوکبی مسئول بازرسی ، محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی ، عباس رضایی مسئول امور شهرستانها ، دکتر جهانی دبیر هیات پزشکی و ورزشی استان و مصطفی کاظمی کارشناس حوزه روابط عمومی با حضور در دفتر مدیریت این بیمارستان با رئیس ، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان دیدار و گفتگو کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی امام زمان (عج) از تلاش و زحمات فداکارانه و ایثارگرانه کادر درمانی این بیمارستان به جهت خدمت شجاعانه و خالصانه آنان به بیماران در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و آمادگی جامعه ورزش و جوانان استان را برای کمک و امداد رسانی به مدافعان سلامت اعلام نمود.
کامیاب در این دیدار نقش پر رنگ کادر درمانی در خدمت به بیماران را به مثابه ایثارگریهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و فراتر از نقش قهرمانان و مدال آوران را در میادین و آوردگاههای ورزشی توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود با تلاش این عزیزان و همراهی مردم به یاری خداوند بزرگ و در آیند بسیار نزدیک این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.
دکتر درانی نژاد رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) نیز در این دیدار از مدیر کل ورزش و جوانان و هیات همراه به جهت حضور و ابراز لطف و محبت تشکر و قدرانی کرد.
گفتنی است در پایان این جلسه از رئیس و برخی پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان توسط مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اهداء لوح تقدیر ، شاخه گل و حواله وسایل ورزشی تجلیل به عمل آمد.
گزارش تکمیلی در خبرهای بعدی خواهد آمد.