تقدیر از شش شرکت فعال در پویش #صنعت برق همیشه بیدار
تقدیر از شش شرکت فعال در پویش #صنعت برق همیشه بیدار

مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با ارسال تقدیر نامه از مدیران روابط عمومی شش شرکت برقی فعال کشور برای حضور در پویش صنعت برق همیشه بیدار تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری توانیر و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، پویش صنعت برق همیشه_بیدار […]

مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با ارسال تقدیر نامه از مدیران روابط عمومی شش شرکت برقی فعال کشور برای حضور در پویش صنعت برق همیشه بیدار تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری توانیر و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، پویش صنعت برق همیشه_بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی ایجاد شده که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می کنند و هدف آن تامین برق پایدار مراکز درمانی و بیمارستانی است.
در همین خصوص در بخشی از تقدیر نامه مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو خطاب به مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس آمده است : مسوولیت عظیم نمایش توسعه و بالندگی صنعت برق که مرهون همت والا و تلاش صادقانه متخصصان و صنعتگران پرتلاش و کارآمد میهن اسلامی است ،وظیفه ای خطیر بر دوش روابط عمومی های این صنعت بزرگ نهاده تا نقشی تاثیر گذار و ماندگار در ثبت تلاش های جهادی و ایثارگری های همکاران ایفا کنند.
صدیقه ببران در این تقدیرنامه تاکید کرد: در دنیای امروز،علم ارتباطات و دست اندرکاران آن ، شریان های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان ها به شمار می روند و بی تردید روابط عمومی ها از جایگاه مهم و انکار ناپذیری درروند آگاهی بخشی و انسجام بین مردم و حاکمیت برخوردارند.
دکتر ببران در ادامه با اشاره به پویش ” صنعت برق همیشه بیدار ” از تلاش های روابط عمومی جهت مشارکت در این پویش که همزمان با عید نوروز و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شد تا خدمتگزاری پرسنل کوشای صنعت برق کشور را به سمع و نظر هموطنان برساند، قدردانی کرد.
وی در این تقدیر نامه از محسن جوادی آزاد مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان و همچنین مدیران روابط عمومی شرکت های توزیع برق استان های خراسان جنوبی ، فارس ، مرکزی و گیلان تقدیر کرد.
لازم به ذکر است در ایام نوروز امسال افزون بر ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق در سطح کشور فعالیت کردند تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش کردند.
این تعداد از نیروهای زحمتکش صنعت برق درنیروگاه ها، مراکز دیسپاچینگ، گروه های تعمیر و نگهداری ، ایستگاهها ، اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت کردند.