مدير كل دفتر روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو با ارسال تقدير نامه از مديران روابط عمومي شش شركت برقي فعال كشور براي حضور در پويش صنعت برق هميشه بيدار تقدير كرد. به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي استان فارس ، پويش صنعت برق هميشه_بيدار […]

مدير كل دفتر روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو با ارسال تقدير نامه از مديران روابط عمومي شش شركت برقي فعال كشور براي حضور در پويش صنعت برق هميشه بيدار تقدير كرد.
به گزارش
پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي استان فارس ، پويش صنعت برق هميشه_بيدار به منظور نشان دادن حمايت مجموعه صنعت برق از پزشكان و پرستاراني ايجاد شده كه براي مداواي بيماران كرونا در كشور تلاش مي كنند و هدف آن تامين برق پايدار مراكز درماني و بيمارستاني است.
در همين خصوص در بخشي از تقدير نامه مدير كل روابط عمومي وزارت نيرو خطاب به مدير روابط عمومي شركت برق منطقه اي استان فارس آمده است : مسووليت عظيم نمايش توسعه و بالندگي صنعت برق كه مرهون همت والا و تلاش صادقانه متخصصان و صنعتگران پرتلاش و كارآمد ميهن اسلامي است ،وظيفه اي خطير بر دوش روابط عمومي هاي اين صنعت بزرگ نهاده تا نقشي تاثير گذار و ماندگار در ثبت تلاش هاي جهادي و ايثارگري هاي همكاران ايفا كنند.
صديقه ببران در اين تقديرنامه تاكيد كرد: در دنياي امروز،علم ارتباطات و دست اندركاران آن ، شريان هاي اطلاع رساني و عامل همبستگي مخاطبان و سازمان ها به شمار مي روند و بي ترديد روابط عمومي ها از جايگاه مهم و انكار ناپذيري درروند آگاهي بخشي و انسجام بين مردم و حاكميت برخوردارند.
دكتر ببران در ادامه با اشاره به پويش ” صنعت برق هميشه بيدار ” از تلاش هاي روابط عمومي جهت مشاركت در اين پويش كه همزمان با عيد نوروز و در بحبوحه شيوع ويروس كرونا در كشور ايجاد شد تا خدمتگزاري پرسنل كوشاي صنعت برق كشور را به سمع و نظر هموطنان برساند، قدرداني كرد.
وي در اين تقدير نامه از محسن جوادي آزاد مدير روابط عمومي شركت برق منطقه اي فارس ، مدير روابط عمومي برق منطقه اي گيلان و همچنين مديران روابط عمومي شركت هاي توزيع برق استان هاي خراسان جنوبي ، فارس ، مركزي و گيلان تقدير كرد.
لازم به ذكر است در ايام نوروز امسال افزون بر ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق در سطح كشور فعاليت كردند تا شبكه پايداري شبكه برق حفظ شود، همه پرسنل اين صنعت با درك شرايط كنوني كشور، براي تداوم خدمات رساني مطلوب و تامين برق پايدار براي مشتركان تلاش كردند.
اين تعداد از نيروهاي زحمتكش صنعت برق درنيروگاه ها، مراكز ديسپاچينگ، گروه هاي تعمير و نگهداري ، ايستگاهها ، اكيپ هاي عملياتي و مراكز اتفاقات شركت هاي برق منطقه اي و توزيع نيروي برق سراسر كشور فعاليت كردند.
لینک کوتاه : https://pegahekhabar.ir/?p=10351