کاهش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی
کاهش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی

در طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وکاهش ترددها در تعطیلات نوروز ۹۹ میانگین مصرف روزانه بنزین دراستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش داشته است . به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ، امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس در گفتگو با این واحداز کاهش مصرف […]

در طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وکاهش ترددها در تعطیلات نوروز ۹۹ میانگین مصرف روزانه بنزین دراستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش داشته است .
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ، امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس در گفتگو با این واحداز کاهش مصرف بنزین در نیمه اول فروردین ماه ۹۹ خبرداد وگفت :میانگین مصرف روزانه بنزین در استان فارس در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش داشته است .
امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس با بیان این موضوع که فارس بعنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور می باشد افزود: با شروع بیماری کرونا ازابتدای اسفند ماه گذشته وکاهش تردد ها مصرف بنزین در استان سیر نزولی داشته واین میزان مصرف با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ،کاهش تردد های بین استانی وهمچنین همکاری مردم در نوروز ۹۹ به حدود سه میلیون لیتر در روز رسیده است .
این مقام مسئول تصریح کرد مصرف نفت گاز در استان دربخش حمل ونقل در بازده زمانی یکم تا ۱۵ فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود دو درصد کاهش داشته است .
مدیر منطقه فارس با تشکر از تلاش های مالکین جایگاه ها ، شرکت های حمل ونقل ورانندگان زحمتکش نفتکش در تامین وتوزیع بموقع سوخت در استان گفت: اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان فارس با در نظر گرفتن وسعت وجمعیت آن بسیار قابل تحسین می باشد که قطعا این مهم با درایت ومدیریت هوشمندانه مسئولین و ستاد مدیریت بیماری کرونا استان تحقق یافته است .
وی گند زایی و ضد عفونی مداوم مجاری عرضه با همکاری مالکین جایگاه ها ،فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای پرداخت الکترونیکی بهای سوخت ، کنترل وتب سنجی رانندگان نفتکش و ضد عفونی نفتکش ها را از جمله اقدامات پیشگیرانه این شرکت در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد .
بنی کریمی علاوه بر این اظهارکرد فعالیت ۲۸۷ باب جایگاه سوخت مایع با ۳۲۰۰ نازل فعال و ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی با ۸۰۰ نازل بدون وقفه و بصورت شبانه روزی فعال ودر حال سوخت رسانی به مردم عزیز می باشند .
ایشان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مردم در مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کروناو توجه به دستورالعمل های بهداشتی وتوصیه های ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا وکاهش تردد های دورن وبرون شهری در ایام نوروز امسال افزود: ذخیره سازی و سوخت رسانی در سطح استان بدون مشکل درحال انجام می باشد ومردم میتوانندانتقادات وپیشنهادت خود را از نحوه عملکرد مجاری عرضه سوخت بصورت ۲۴ ساعته به مرکز پاسخگویی وارتباط با مشتریان این شرکت به شماره ۰۹۶۲۷ مطرح کنند.