سه بانک پلمب و ۳۵ بانک اخطار پلمب دریافت کردند
سه بانک پلمب و ۳۵ بانک اخطار پلمب دریافت کردند

اصفهان – رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه تجهیز بانک‌ و طلافروشی‌ها به سیستم‌ امنیتی تحت پیگیری است، گفت: سه بانک پلمب، ۳۵ بانک و ۵۸۶ واحد طلافروشی نیز اخطار دریافت کردند. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ستار خسروی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تیر ماه مسئولان نیروی انتظامی استان اصفهان […]

اصفهان – رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه تجهیز بانک‌ و طلافروشی‌ها به سیستم‌ امنیتی تحت پیگیری است، گفت: سه بانک پلمب، ۳۵ بانک و ۵۸۶ واحد طلافروشی نیز اخطار دریافت کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ستار خسروی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تیر ماه مسئولان نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سرعت کشف وقوع جرم در استان اصفهان در سه ماهه نخست امسال ۸۶.۵ درصد بوده است، اظهار داشت: از این رو استان اصفهان در این بازه زمانی رتبه نخست کشف جرم را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به شناسایی ۱۰ کانون جرم خیز استان اصفهان در سه ماهه نخست امسال و برخورد با مجرمان در این کانون‌ها تصریح کرد: از این رو طی عملیات ویژه در ۲۵ تیر ماه امسال ۵۰ نفر از متهمان این مناطق دستگیر شدند که ۲۶ نفر از آنها متهم فراری بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه به دستگیری باند سرقت احشام در استان اصفهان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: این افراد در شمال استان اصفهان نسبت به سرقت احشام اقدام کرده‌اند.
باند سرقت طلای زنان سالمند دستگیر شد
وی همچنین از دستگیری باند سارق طلاجات خانم‌های سالمند خبر داد و گفت: این افراد به بهانه کارهای خیریه‌ای طلای خانم‌های سالمند را سرقت می کرده‌اند که شناسایی و پرونده آنها هنوز باز است و چنانچه کسی در این زمینه شکایتی دارد می‌تواند به پلیس آگاهی مراجعه کند.
خسروی در ادامه با اشاره به اینکه پیگیری تجهیز بانک‌ها و طلافروشی‌ها به سیستم‌های امنیتی همچنان تحت پیگیری است، افزود: در این زمینه سه بانک پلمب شده است، ۳۵ بانک و ۵۸۶ واحد طلافروشی نیز در این زمینه اخطار دریافت کرده‌اند.
وی همچنین از افزایش سرقت موتورسیکلت و سرقت از باغ‌ها در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شهروندان باید بیشتر به این امر توجه داشته باشند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه به دستگیری کمتر از یک ساعت فردی که اقدام به آزار جنسی بانوان کرده بود اشاره کرد و گفت: این فرد چهار نفر را مورد آزار قرار داده بود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در کشف جرایم خشن استان اصفهان با ۷۰ درصد افزایش کشف روبرو بوده‌ایم، تصریح کرد: این در حالی است که در وقوع مجموع جرایم خشن در استان اصفهان با افزایش ۱۱ درصدی روبرو هستیم.