رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار تشدید نظارت بر بازار شد
رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار تشدید نظارت بر بازار شد

رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان از بخش های مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی بازدید و ضمن تشکر از اقدامات خوب آن اداره خواستار تشدید نظارت بر بازار شد. حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید گفت: عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار خوب و مناسب […]


رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان از بخش های مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی بازدید و ضمن تشکر از اقدامات خوب آن اداره خواستار تشدید نظارت بر بازار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید گفت: عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار خوب و مناسب بوده و نظارت بیشتر موجب حفظ تعادل بازار می شود.

وی با بیان این که به گفته مقامات اجرایی کمبود کالا در کشور و استان وجود ندارد گفت: حسب گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، اداره تعزیرات حکومتی با تشکیل ۱۳۹ پرونده در زمینه احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا و گران فروشی کالاهای مرتبط با مقابله ویروس کرونا از جمله ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش برخورد شدیدی با افراد متخلف داشته است و همچنین از ۱۵ اسفند ماه تاکنون قریب هزار پرونده در خصوص تنظیم بازار تشکیل شده است که لازم می دانم از کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کنم.

رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان اعلام داشت: تلاش می کنیم با نظارت و برخورد مناسب با سوء استفاده کنندگان و محتکران برخورد نماییم و مردم شریف می توانند گزارشات خود را در این زمینه به اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام نمایند.