بودجه یکصد میلیون تومانی بهزیستی شیراز برای محافظت از کودکان کار در مقابل کرونا
بودجه یکصد میلیون تومانی بهزیستی شیراز برای محافظت از کودکان کار در مقابل کرونا

ابراهیمی گفت: بهزیستی شهرستان شیراز با توجه به کوکان کار به عنوان یک قشر آسیب پذیر در معرض ابتلا به کرونا، یکصد میلیون تومان بودجه برای توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی میان کودکان کار اختصاص داده است. «هادی ابراهیمی» با تاکید بر اقدامات گسترده بهزیستی شهرستان شیراز برای مقابله با کرونا به خبرنگاران در شیراز، گفت: […]

ابراهیمی گفت: بهزیستی شهرستان شیراز با توجه به کوکان کار به عنوان یک قشر آسیب پذیر در معرض ابتلا به کرونا، یکصد میلیون تومان بودجه برای توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی میان کودکان کار اختصاص داده است.

«هادی ابراهیمی» با تاکید بر اقدامات گسترده بهزیستی شهرستان شیراز برای مقابله با کرونا به خبرنگاران در شیراز، گفت: با برگزاری جلسات مستمر، تعطیلی مراکز روزانه آموزشی و مراکز حرفه آموزی کارگاه های حمایتی تولیدی و مهدهای کودک برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از همان ابتدای شیوع بیماری در دستور کار قرار گرفت و اعمال شد.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز افزود: برای اینکه مربیان مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان شیراز با اقدامات پیشگیری کننده آشنایی موثرتری داشته باشند، دوره های آموزشی و نشست های توجیهی برای این مربیان برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات روانشناسی برای کاهش تبعات روانی یوع کرونا در جامعه عنوان کرد: بهزیستی شهرستان شیراز با برگزاری جلسه آموزشی با موضوع آگاه سازی و اطلاع رسانی صحیح در خصوص بیماری کرونا ویژه مشاوران روانشناسان تلفنی ۱۴۸۰ و اورژانس ۱۲۳ مراکز جامع بهداشت، در این حوزه فعالیت های مداومی در پیش گرفته است.

ابراهیی ادامه داد: همچنین از ظرفیت و کارایی فضای مجازی غافل نشده و با طراحی و ایجاد محتوا به ارائه راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا پرداخته ایم.

وی اضافه کرد: ضدعفونی واحدهای اداری مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز، ضدعفونی سطوح فلزی، چوبی  و اسباب بازی های مهدهای کودک، تعطیلی سامانه تصمیم، ضدعفونی تمامی مراکز نگهداری و  توانبخشی سالمندان تحت نظارت بهزیستی شهرستان شیراز، توزیع  ۵۰۰  بسته حمایتی، معیشتی و مواد ضدعفونی و بهداشتی برای افراد تحت حمایت، توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی و بهداشتی برای بیماران و معتادین متجاهر و غربالگری این معتادان در پاتوق ها ومراکز کاهش آسیب تحت نظارت و … از اقداماتی است که با تمام توان برای پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان شیراز انجام شده و تداوم می یابد.

 ابراهیمی از توجه به کوکان کار به عنوان یک قشر آسیب پذیر در معرض ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: بهزیستی شهرستان شیراز همچنین یکصد میلیون تومان بودجه برای توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی میان کودکان کار اختصاص داده است.

گفتنی است، مدیر بهزیستی شهرستان شیراز، همچنین از مراکز و موسسات خیریه که ر این روزها از کودکان کار، نیازمندان و … دستگیری و اقلام بهداشتی و بسته های غذایی میان آنها توزیع کردند، تقدیر و تشکر کرد.