کمپین ۵ هزارتومانی برای مواجهه با کرونا در فارس/ مجمع خیرین استان تاکنون ۳.۵ میلیارد تومان کمک کرد
کمپین ۵ هزارتومانی برای مواجهه با کرونا در فارس/ مجمع خیرین استان تاکنون ۳.۵ میلیارد تومان کمک کرد

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: این مجمع تاکنون سه و نیم میلیارد تومان در راستای درمان کرونا کمک کرده و برای تهیه ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز در فارس کمپین کمک‌های پنج‌هزارتومانی را برای دریافت کمک‌های مردم راه‌اندازی کرده است. علی‌اکبر را مجردی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در شیراز با اشاره به فعالیت […]

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: این مجمع تاکنون سه و نیم میلیارد تومان در راستای درمان کرونا کمک کرده و برای تهیه ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز در فارس کمپین کمک‌های پنج‌هزارتومانی را برای دریافت کمک‌های مردم راه‌اندازی کرده است.

علی‌اکبر را مجردی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در شیراز با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله مجمع خیرین سلامت استان فارس اظهار داشت: تاکنون مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط این مجمع در حوزه سلامت مانند ساخت‌وساز بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت و غیره هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: در بحث بیماری کرونا تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق مجمع خیرین سلامت کمک شده است که از این مقدار ۲ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی و یک میلیارد مستقیماً به سه بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع)، شهید چمران و شهید فقیهی اهداشده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تشخیص و درمان سریع‌تر بیماران مبتلابه کرونا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیازمند ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی است که قیمت هر یک از این دستگاه‌ها ۱۵۰ میلیون تومان است، تاکنون ۶ دستگاه از طریق خیران برگزیده استان تقبل شده است و برای مابقی نیازمند کمک سایر خیران و مردم عزیز هستیم.

رامجردی بابیان اینکه همچنین ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن،دستگاه رسپیراتور وتجهیزات مصرفی به مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومان از دیگر موارد موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی است، اعلام کرد: اگر فقط نیمی از مردم استان فارس هرکدام مبلغ ۵ هزار تومان کمک کنند این مبلغ تأمین می‌شود، بنابراین تصمیم به برگزاری یک کمپین پنج‌هزارتومانی در فضای مجازی و رسانه‌ای گرفتیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بیان کرد: خیران و مردم عزیز می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ در تهیه دستگاه‌های موردنیاز همراهی کنند.

به گفته وی، تأمین و توزیع یکصد و ۵۰۰ هزار ماسک n95، ۱۵ هزار شیلد محافظتی و گان، تقدیر از یک هزار نفر از کادر درمان و همچنین تهیه ماسک n95 برای پاکبانان شیرازی با هماهنگی مجمع خیران شهرسازی از سری اقدامات مجمع خیرین تأمین سلامت فارس است.