تماشای سیلاب، آخرین صحنه زندگی دختر زرین دشتی بود
تماشای سیلاب، آخرین صحنه زندگی دختر زرین دشتی بود

دختر ۱۸ ساله ای در شهرستان زرین دشت روز یکشنبه برای تماشای سیلاب به کنار رودخانه فصلی رفت اما بر اثر ریزش دیواره رودخانه، در سیلاب سقوط کرد و جان سپرد. فرماندار شهرستان زرین دشت یکشنبه ۱۰ فروردین با اعلام این خبر بگفت: پس از اطلاع رسانی اهالی محل، تیم های اورژانس و هلال احمر […]

دختر ۱۸ ساله ای در شهرستان زرین دشت روز یکشنبه برای تماشای سیلاب به کنار رودخانه فصلی رفت اما بر اثر ریزش دیواره رودخانه، در سیلاب سقوط کرد و جان سپرد.

فرماندار شهرستان زرین دشت یکشنبه ۱۰ فروردین با اعلام این خبر بگفت: پس از اطلاع رسانی اهالی محل، تیم های اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند که که پس از پنج ساعت عملیات جست و جو، پیکر بی جان این فرد توسط اهالی محلی در پایین دست رودخانه پیدا شد.
ابراهیم خرم ضمن تسلیت به خانواده این مرحومه از مردم زرین دشت خواست تا پایان بارندگی های سامانه بارشی کنونی، از تردد در مسیل و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، دختر جانباخته در این حادثه از عشایر ساکن در منطقه گستویله ساکن بخش مرکزی زرین دشت در جنوب شرقی شیراز بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس پیش از این با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی تا فردا دوشنبه ۱۱ فروردین، بر تداوم هوشیاری مردم و مسوولان برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از سیلاب تاکید کرد.

رحیم آزادی در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه تا فردا دوشنبه در فارس خواهد بود و عمده بارش‌ها را نیز در جنوب شرقی استان خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی به این استان طی ۲ روز گذشته و تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح یکشنبه در شهرستان داراب با ۶۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش و در شهرستان بوانات با سه و ۲ دهم میلیمتر کمترین میزان بارش را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در کلانشهر شیراز نیز طی مدت مذکور ۲۲ میلیمتر باران باریده است.

پیش از این سامانه بارشی روزهای نخست فروردین ماه جاری در استان فارس موجب فوت هفت نفر و خساراتی افزون بر ۶ میلیارد ریال شد