افزونه جلالی را نصب کنید.
پویش افتخار ایران در شیراز؛ آغاز مسیر ملی‌سازی تجربه‌های موفق مدیریت شهری 15 اردیبهشت 1405

پویش افتخار ایران در شیراز؛ آغاز مسیر ملی‌سازی تجربه‌های موفق مدیریت شهری

به ابتکار مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور و با میزبانی شهرداری شیراز، پویش افتخار ایران با هدف انتقال تجربه‌های موفق مدیریت شهری این کلانشهر به سطح ملی آغاز شد. در این نشست که با حضور دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور و شهردار شیراز برگزار شد، نقش شیراز به‌عنوان الگوی ملی در توسعه شهری، محرومیت‌زدایی، احیای بافت تاریخی و مدیریت میدانی مورد تأکید قرار گرفت. به گفته مقامات عالی ملی در حوزه مدیریت شهری، عملکرد شیراز در برخی حوزه‌ها رشد بیش از ۱۰۰درصدی داشته و اکنون به الگویی جهادی برای کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.