تابآوری، محور پایداری نظام سلامت در بحرانهای نوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبیین ابعاد بحرانهای نوین، تابآوری را نه صرفاً یک رویکرد مدیریتی، بلکه راهبردی اساسی برای حفظ پایداری و ارتقای نظام سلامت دانست و بر ضرورت حفظ سرمایههای انسانی و ظرفیتهای علمی کشور در شرایط بحران تأکید کرد.
نخستین نشست کمیسیون ویژه حمایت از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه در سال ۱۴۰۵
نخستین نشست هماندیشی کمیسیون ویژه حمایت از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۴۰۵، صبح امروز شنبه دوم خرداد، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه و نمایندگان معاونتهای مختلف در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
همافزایی برای ارتقای سلامت فارس؛ تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ثبات، عدالت و امیدآفرینی در اجلاس روسای شبکههای بهداشت و درمان استان
در اجلاس یکروزه روسای شبکههای بهداشت و درمان استان فارس که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاورعالی رییس دانشگاه و جمعی از معاونان برگزار شد، ضمن بررسی مهمترین چالشها، دستاوردها و برنامههای حوزه سلامت، بر تقویت عدالت در سلامت، ارتقای رضایتمندی مردم، همافزایی مدیریتی و تداوم خدمترسانی پایدار در سراسر استان تاکید شد.
برگزاری نشست بررسی زیرساختهای «شهر بینالمللی سلامت شیراز» با حضور استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نشست بررسی روند توسعه و تکمیل زیرساختهای «شهر بینالمللی سلامت شیراز» با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رییس دانشگاه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
بهرهگیری از توان نخبگان ایرانی در تولید تجهیزات سلامتمحور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ظهر امروز با حضور در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و توانبخشی، از غرفههای مختلف این نمایشگاه بازدید و آخرین دستاوردهای شرکتهای داخلی را مورد بررسی قرار داد.
تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای درمانی برای جانبازان نخاعی فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با نمایندگان جانبازان نخاعی استان فارس گفت: در حد توان و در چارچوب قوانین دانشگاه، از ظرفیتهای درمانی برای ارائه خدمات به جانبازان بهره خواهیم گرفت.
ایجاد انگیزه در جامعه علمی، مسیر اصلی تولید علم است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، ایجاد انگیزه در جامعه علمی را کلید موفقیت در تولید علم دانست و بر فراهم کردن محیطی پرنشاط برای دانشجویان تأکید کرد.
توصیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیوستن مردم به پویش ملی «نه به تصادف»
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشستی با اصحاب رسانه با عنوان پویش ملی «نه به تصادف»، بر اهمیت آگاهی بخشی عمومی و پیشگیری از حوادث ترافیکی تاکید کرد.
دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیوستن به پویش ملی «نه به تصادف»
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آغاز اجرای پویش ملی «نه به تصادف» از ابتدای اسفند سال جاری، از عموم مردم دعوت کرد با رعایت اصول رانندگی ایمن، به این پویش ملی بپیوندند.




























