شهید سردار سپهبد سلیمانی قهرمان عرصه جهاد و اخلاق بود
شهید سردار سپهبد سلیمانی قهرمان عرصه جهاد و اخلاق بود

استاندار فارس گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی قهرمان عرصه جهاد و اخلاق بود و دایره نگاه‌ وی به مردم گسترده بود و به همه عشق می ورزید و ثمره این شهادت اتحاد و همدلی همه ماست. به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری […]

استاندار فارس گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی قهرمان عرصه جهاد و اخلاق بود و دایره نگاه‌ وی به مردم گسترده بود و به همه عشق می ورزید و ثمره این شهادت اتحاد و همدلی همه ماست.


به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد : شهادت وی آغازی بر برچیدن ظلم و ستم مستکبران است و این اقدام تروریستی آمریکا با هدف شکستن غرور ملی ما بود.
وی با اشاره به محاسن بی شمار شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: وی قهرمان عرصه جهاد و اخلاق بود و دایره نگاه‌ وی به مردم گسترده بود و به همه عشق می ورزید و ثمره این شهادت اتحاد و همدلی همه ماست.
استاندار فارس، با تقدیر از حضور گسترده مردم فارس در گرامی داشت مقام شامخ شهید سلیمانی تاکید کرد : با هدف قرار دادن پایگاه اشغالی پاسخ محکمی به آمریکا داده شد و این حرکت غرور آفرین سپاه پاسداران پیام قاطعی به آنان بود. 
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره بیانات و راهبرد های مقام معظم رهبری در مواجه با این شرایط و لزوم بهره گیری از این راهبرد ها خاطر نشان کرد: حسد و بد خواهی دشمنان ما برای جلوگیری از افزایش قدرت منطقه ای و جهانی ماست که در این مسیر به هدف خود دست نخواهند یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری انتخابات پرشور و سالم را از جمله ضرورت های کاری مدیران عنوان کرد و گفت: گرایش به هر تفکری مانع از اجرای عدالت و عمل به قانون نیست و این مسیر باید با  اهتمام بیشتری صورت گیرد.
استاندار فارس گفت: به استناد گزارش مرکز آمار نرخ بیکاری در فارس به هفت درصد کاهش یافته که نتیجه تلاش و همدلی همه مدیران استان محقق شده است.
رحیمی جذب کامل اعتبارات سال ۹۸ و بهره گیری از همه ظرفیت های بودجه را از دیگر ضرورت های کاری دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد. 
وی در پایان نسبت به هوشیاری در حفاظت از مراکز حیاتی و امنیتی استان تاکید کرد.


گفتنی است این جلسه با رونمایی از تمبر یادبود شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پایان یافت.