ضرورت حمایت از توسعه صنایع دفاعی در استان فارس
ضرورت حمایت از توسعه صنایع دفاعی در استان فارس

امام جمعه شیراز گفت: آمایش و توسعه در صنایع دفاعی به تداوم و حمایت اقتصادی نیاز دارد و این صنایع در استان باید مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از فارس ، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در دیدار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: کارهای پاکیزه صنایع نظامی در […]

امام جمعه شیراز گفت: آمایش و توسعه در صنایع دفاعی به تداوم و حمایت اقتصادی نیاز دارد و این صنایع در استان باید مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از فارس ، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، در دیدار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: کارهای پاکیزه صنایع نظامی در شیراز در طول سال‌های طولانی فعالیت خود، قابل توجه و تقدیر است.

امام جمعه شیراز افزود: آمایش و توسعه در صنایع دفاعی به تداوم و حمایت اقتصادی نیاز دارد و این صنایع در استان باید مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: دستاورهای نظامی فارس، حاصل تلاش‌های مردم این استان در طول سال‌های فراوان است و جابجایی صنایع دفاعی از شیراز بر معیشت مردم نیز تاثیر می‌گذارد.

آیت‌الله دژکام، پایبندی نیروهای ارتش کشور به اصول نظام را محترم دانست و بیان کرد: رمز موفقیت کشور در حوزه دفاع و تامین امنیت، پایبندی به همین اصول است.