حضور استوار و خروشان نیروی انتظامی در همه عرصه ها قابل تقدیر است
حضور استوار و خروشان نیروی انتظامی در همه عرصه ها قابل تقدیر است

دکتر محمد هادی ایمانیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
نظم، امنیت و آرامش عمومی از مهم ترین ضرورت های زیربنایی جامعه است که در سایه آن، سایر بخش ها امکان بالندگی و توسعه می یابند.
شما عزیزان در نیروی انتظامی با حمایت و همراهی دیگر نهادهای نظامی و امنیتی، در تأسی به قانون و اجرای هوشمندانه آن و برخورد با تخلفات، ستون‌ استوار امنیت داخلی کشورید و آرامش شهروندان و هم وطنان در سایه پرچم سه رنگ عظمت و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی عزیزمان، مرهون نقش آفرینی کلان شما در ۲۶ وظیفه ملی است که جان برکف و آماده به خدمت در همه عرصه ها چون کوه، استوار و چون رود، خروشان حضور دارید، خون می دهید، خونِ دل می خورید، و گاه مظلومانه و غریب مورد جفا قرار می گیرید، اما سستی و کاهلی در مرامتان جای ندارد.
وطن به وجود شما فرزندان دلیر و غیرتمندش مباهات می کند و عدالت و انصاف، قدردان وجود شماست.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و جهادگران با اخلاص فراجا، این هفته را به شما کارکنان و فرماندهان شریف نیروی انتظامی در استان پهناور فارس و فرماندهی دلاور انتظامی استان، تبریک عرض می نمایم و از تلاش های امیدآفرین و اطمینان سازتان در جلب اعتماد و آرامش مردم عزیز استان تشکر می نمایم.
همواره در پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم و خدمت روزافزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرتوان و مانا باشید و صفت زیبای مقتدر مهربان که صفتی شایسته برای شما از طرف مقام معظم رهبری است، ارزانی‌تان باد.

محمدهادی ایمانیه

انتهای پیام/