گفتگو با خانواده شهدا می تواند مبنای تولید آثار هنری متعدد پیرامون شهدا باشد
گفتگو با خانواده شهدا می تواند مبنای تولید آثار هنری متعدد پیرامون شهدا باشد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران بر لزوم کار ترویجی تاکید کرد و گفت: گفتگو با خانواده شهدا که توسط سپاه استان فارس شکل گرفته است می تواند مبنای آثار هنری متعدد پیرامون شهدا باشد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از  پیام خبر، سردار عبدالرضا آزادی، امروز در جلسه هماهنگی دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: اتفاقات خوبی در مدت این چهار ماه انجام شده است و کمیته ها فعال شدند و برنامه ها عملیاتی شده است و امید است شاهد خروجی خوبی باشیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: در مورد سرگذشت پژوهی شهدا از فارس باید تشکر کنم که این نهضت را آغاز کردند این خواست مقام معظم رهبری بود و معتقدم گفتگو با والدین شهدا میراث معنوی ماست و این سوژه هایی که از دل این گفتگو خارج می شود می تواند مبنای فیلم، کتاب و کارهای هنری پیرامون شهدا باشد.

وی با اشاره به اینکه موضوع سرکشی از خانواده شهدا با قاب هوشمند بسیار مهم است، افزود: دغدغه کتاب پیرامون شهدا را داشتیم و این کار به خروجی منتهی شود و این محصولات ترویج شود.

سردار آزادی اظهار کرد: موضوع ترویج را در دستور کار قرار دهید و حرکت ترویجی برای خواندن کتاب ها برگزار شود و باید تلاش کنیم پیام شهدا به جوانان منتقل شود و باید تلاش کنیم اقشار مختلف درگیر موضوع شهدا باشند و ذهنشان درگیر پیام شهید شود.

وی با اشاره به اینکه چند کارگاه هنری تصویرگری شهدا را فراهم شود، تا هنرمندان به میدان بیایند و شهدا را تصویرگری کنند، اظهار کرد: بازسازی دیجیتال تصاویر شهدای استان برای تاریخ استان می ماند و از تمام فعالیت ها باید خروجی گرفته شود و خروجی یعنی اینکه تلاش کنیم پیام به دل جوان و نوجوان منتقل شود و امیدوارم شاهد کار الگویی در سطح کشور باشیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، سردار رهام بخش حبیبی هم گفت: برنامه ای در قالب سفیر شهدا در فراجا ایجاد کردیم و به ۵۷۲ خانواده شهید سرکشی شد و دیدار با ۳۹۷ جانباز بالای ۵۰ درصد انجام گرفت و به مشکلات آنان رسیدگی شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به اینکه خانواده چهار شهید که منزل نداشتند منزل تهیه کردیم، افزود: یادواره شهدای انتظامی در پنجم مهرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/