یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
پ

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس
کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس

روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در ارزیابی عملکرد و تولید محتوا در بین ۳۱ استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش پگاه خبر، مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های فارس  گفت : ارزیابی توسط سازمان همیاری شهرداری های یزد به صورت کشوری در سه ماهه فصل بهار صورت گرفت .

منصوره خسروبیگ در ادامه عنوان کرد :در این ارزیابی فارس توانست با تولید محتوا های مختلف از سازمان جزء سه رتبه برتر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان یزد بیشترین آمار تولیدی را داشت ،اظهار کرد : سازمان همیاری شهرداری های استان فارس توانست با اختلاف اندک از سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی مقام سوم را در بین ۳۱ استان کسب کند.

خسروبیگ در پایان به ملاک های این امتیاز ها اشاره کرد و افزود: ملاک امتیاز ها تولید اخبارو اطلاع رسانی بوده است که امیدواریم این برنامه در دوره های بعدی به صورت ویژه تر انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

مشارکت ۴۸ درصد مردم فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 17 تیر 1403
رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

مشارکت ۴۸ درصد مردم فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

دکتر قزل سفلی، رئیس ستاد انتخابات استان فارس از حضور با شکوه ۴۸ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی روستایی در شهرستان زرقان 17 تیر 1403

رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی روستایی در شهرستان زرقان

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از زیر ساخت های توسعه روستایی در شهرستان زرقان بازدید کرد و با بیان اینکه بنیاد مسکن از همه فرصت های پیش رو برا ی توسعه روستایی بهره گیری می کند اظهار داشت : شهرستان زرقان از جمله مناطقی است که طرح های توسعه در آن اجرایی شده است.

بارفروشان منطقه سه شهرداری در بازارچه های سطح منطقه ساماندهی می شوند 16 تیر 1403
شهردار منطقه سه خبر داد :

بارفروشان منطقه سه شهرداری در بازارچه های سطح منطقه ساماندهی می شوند

شهردار منطقه سه* در نشست با پژمان شفیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز که به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با سد معابر عمومی برگزار شد بر حفظ نظم و انتظام امور شهری تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا و به منظور جلوگیری از سد معابر عمومی و همچنین ایجاد هرچه بیشتر انضباط شهری، در صدد هستیم تا با هماهنگی و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری، مکانی بصورت بازارچه برای ساماندهی بارفروشان مهیا شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.