اخذ گواهینامه ایمنی آب تعدادی از شهرها و روستاهای استان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
اخذ گواهینامه ایمنی آب تعدادی از شهرها و روستاهای استان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در پی اجرای برنامه ایمنی آب( WSP ) در تعدادی از شهرها و روستاهای استان و انجام ممیزی نهایی،تعدادی از این شهر و روستاها موفق به اخذ گواهینامه ایمنی آب از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند.

 

 

به گزارش پگاه خبر، علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اقدامات گسترده ی شرکت آبفا استان فارس در راستای ارتقاء سطح کیفی آزمایشگاه های آب و فاضلاب در استان و افزایش ضریب اطمینان از سلامت آب شرب با پایش مستمر آن با استفاده از به روزترین سامانه های موجود در کشور، برنامه ایمنی آب( WSP ) در تعدادی از شهرها و روستاهای استان انجام و ممیزی نهایی صورت گرفت که تعدادی از این شهرها و روستاها موفق به اخذ گواهینامه ایمنی آب از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند. وی افزود: با توجه به اجرای برنامه ایمنی آب ( WSP ) در شهر نی ریز، روستای علی آباد شهرستان اقلید و روستای دالین شهرستان سپیدان و کسب نمره حد نصاب در ممیزی کمیته کشوری ایمنی آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین ممیزی و راستایی آزمایی این برنامه توسط کمیته راهبری استانی برنامه ایمنی آب ، شهر و روستاهای مزبور موفق به اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند. مدیر عامل آبفا فارس ادامه داد: . در همین راستا شهرهای فسا و زرقان نیز با توجه به کسب نمره حد نصاب از کمیته کشوری ایمنی آب به زودی گواهینامه مذکور را اخذ خواهند نمود.
????این مدیر ارشد حوزه ی آب و فاضلاب استان فارس هدف از اجرای برنامه ایمنی آب را اطمینان از کیفیت آب آشامیدنی براساس مدیریت خطر عنوان نمود و مؤثرترین روش جهت اطمینان پایدار از کیفیت یک سیستم تامین آب آشامیدنی را اجرای برنامه ی ایمنی آب دانست و گفت: اجرای این برنامه بایدطوری باشد که تمام مراحل تأمین آب از حوزه آبریز تا مصرف کننده را شامل شود.

انتهای پیام/