فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۸باند سرقت در استان فارس خبر داد
فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۸باند سرقت در استان فارس خبر داد

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۸باند سرقت در استان فارس و دستگیری ۲۱نفر  منجر شد که به ۲۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند. به گزارش پگاه خبر، سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقتهای متعدد سرقت به عنف تحت پوشش مامورین، منزل، خودرو، قاپ زنی و احشام، توسط مجرمین سابقه دار […]

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۸باند سرقت در استان فارس و دستگیری ۲۱نفر  منجر شد که به ۲۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش پگاه خبر، سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقتهای متعدد سرقت به عنف تحت پوشش مامورین، منزل، خودرو، قاپ زنی و احشام، توسط مجرمین سابقه دار و حرفه ای در سطح شهر شیراز و استان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فارس قرار گرفت که با انجام اقدامات شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری تعداد ۸ باند سارقین سابقه دار و دستگیری ۲۱ نفر از سارقین که جمعا به ۲۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند.
وی ادامه داد: متهمین به ۱۰۰ فقره سرقت به عنف تحت پوشش مامورین، ۶۰ فقره سرقت منزل، ۱۴ فقره سرقت محموله و بارکنی ۷ فقره سرقت خودرو، ۱۵ فقره قاپ زنی ، ۲۲ فقره اماکن و درون خودرو و ۳۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

مقام ارشد نظامی در فارس با بیان اینکه ۳۱باند مواد مخدر منهدم شده است، عنوان داشت: در این راستا ۲۴۲۱معتاد که عمده فروش، خرده فروش، و حامل بوده اند دستگیر شده اند اما فضایی برای نگهداری معتادان متجاهر در فارس وجود ندارد.
سردار حبیبی ابراز داشت: ۱۰ باند کلاهبرداری اینترنتی و ۳ باند برداشت غیر مجاز در رابطه با فضای مجازی دستگیر شدند که در مجموع این کلاهبرداری ها ۶۷ میلیارد تومان به مال‌باختگان برگشت داده شد.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه مردم نحوه نگهداری اسلحه را نمی دانند، اظهار داشت: نگهداری  اسلحه های غیر مجاز در منزل، بسیار زیان اور است و آسیب های زیادی برای خانواده ها به وجود می آورد و من داشتن اسلحه را برای مردم منع می دانم.
وی افزود: امسال ٣١ باند توزیع مواد مخدر در فارس شناسایی شده‌اند که بیش از ١۶ تن انواع مواد مخدر را توزیع و بیش از دو هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر شناسایی و به مراکز بازپروری تحویل داده شده‌اند.

انتهای پیام/

زرین‌کلاه

۶