برگزاری کارگاه شیوه جذب فرزندان به نماز در تیپ ۵۵هوابرد
برگزاری کارگاه شیوه جذب فرزندان به نماز در تیپ ۵۵هوابرد

کارگاه شیوه جذب فرزندان به نماز با سخنرانی  رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد. به گزارش پگاه خبر، حجت الاسلام و المسلمین سقاچی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد، گفت: تمام عالم وجود هر کدام به نوعی در حال پرستش خداوند هستند و تمام […]

به گزارش پگاه خبر، حجت الاسلام و المسلمین سقاچی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد، گفت: تمام عالم وجود هر کدام به نوعی در حال پرستش خداوند هستند و تمام موجودات مسخر انسان هستند بنابراین عبادت ماهم باید با تمام وجود و خالصانه برای خداوند باشد.

وی با اشاره به اخلاص حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب ابراز داشت: این دو بزرگوار با ارتباط قوی که با خدا داشتند معادلات سیاسی دنیا را بهم ریخته و هرچه ارتباط انسان با خدا قوی‌تر باشد توکلش نیز بیشتر می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس اظهار داشت: باید از نماز با لذت ببریم تا بتوانیم لذت نماز را به دیگران بچشانیم؛ به وسیله نماز می‌توانیم به جایگاهی برسیم که حتی فرشتگان درگاه الهی هم به جایگاه ما غبطه بخورند. لذت بردن از نماز یعنی اینکه مفاهیم نماز را بفهمیم و بدانیم با خدا چه می‌گوئیم؟

حجت الاسلام سقاچی با بیان اینکه کسی که میخواهد دیگران را به نماز ترغیب کند باید عمل گرا باشد گفت: کسی که میخواهد دیگران را به نماز ترغیب کند باید ابتدا خودش عامل به نماز باشد آنگاه دیگران را با خود همراه می‌کند.

وی افزود: با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در نماز اولین گام بندگی را برداشته ایم، دل را به خدا سپرده ایم اعمالمان رنگ خدایی گرفته و مطیع محض خداوند شده ایم.

به گزارش پگاه خبر، در پایان مراسم از تعدادی کارکنان فعال در امر نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/

زرین کلاه