مديرکل فرودگاه هاي استان فارس از اجراي عمليات تعويض برد تابلو change over دو دستگاه ديزل ژنراتور ۷۵۰kVA با هدف ارتقاء ايمني، تامين برق پايدار و افزايش قابليت اطمينان شبکه برق فرودگاه شيراز خبر داد.
به گزارش پگاه خبر؛مديرکل فرودگاه هاي استان فارس از اجراي عمليات تعويض برد تابلو change over دو دستگاه ديزل ژنراتور ۷۵۰kVA با هدف ارتقاء ايمني، تامين برق پايدار و افزايش قابليت اطمينان شبکه برق فرودگاه شيراز خبر داد.
غلامرضا کریم آقائی اظهار کرد: عملیات تعویض برد دو دستگاه دیزل ژنراتور تغذیه سطوح پروازی و ترمینال ها در پی بروز مشکل ناشی از فرسودگی و قدمت بالا در دستور کار قرار گرفت و در مدت هفت روز با موفقیت انجام شد.
وی افزود: با تغییرات انجام شده دو دستگاه دیزل ژنراتور به صورت سنکرون(پارالل) در مدار قرار گرفته و در شرایط خاص و وقوع حوادث غیر مترقبه به میزان ۵۰۰ کیلووات به ظرفیت تامین برق اضطراری اماکن فرودگاهی اضافه می شود.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس تصریح کرد: این اقدام با هماهنگی و مساعدت اداره کل تجهیزات و سامانههای فرودگاهی و تلاش کارشناسان اداره فنی و مهندسی فرودگاه شیراز با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران صورت پذیرفت.
انتهای پیام/محمد رضا ایزدی
![]()

