اتمام بهسازی ، روکش آسفالت و درزگیری محور شیراز- اصفهان
اتمام بهسازی ، روکش آسفالت و درزگیری محور شیراز- اصفهان

به گزارش پگاه خبر؛معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی ، روکش آسفالت و درزگیری محور شیراز- اصفهان خبر داد. دکتر راستیار با بیان اینکه طرح بهسازی آسفالت این محور از محدوده پلیس راه آباده تا پل خان از سال ۹۷ آغاز شده گفت: […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی ، روکش آسفالت و درزگیری محور شیراز- اصفهان خبر داد.
دکتر راستیار با بیان اینکه طرح بهسازی آسفالت این محور از محدوده پلیس راه آباده تا پل خان از سال ۹۷ آغاز شده گفت: ۱۱ کیلومتر از این محور (حدفاصل بیدک تا سورمق) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال که جزو نقاط بحرانی بوده به پایان رسیده است.
علیرضا راستیار افزود : لکه گیری ها در این بخش از محور آباده- شیراز به پایان رسیده و روکش آسفالت این محور نیز انجام شده است. معاون راهداری فارس اضافه کرد: درزگیری های این محور پر ترافیک نیز اجرا شده است.
گفتنی است محور شیراز – اصفهان یکی از محورهای شریانی ، پر ترافیک و استراتژیک است که نقشی اساسی در اتصال شمال به جنوب کشور را ایفا می کند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی