اصحاب رسانه با ایجاد پیام فرهنگی در پیشرفت کشور سهم خود را ایفا کنند
اصحاب رسانه با ایجاد پیام فرهنگی در پیشرفت کشور سهم خود را ایفا کنند

به گزارش پگاه خبر؛سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه ۲۰ آبان) در اردوی بسیج رسانه فارس و بازدید اصحاب رسانه از مجتمع فرهنگی پتروشیمی شیراز گفت: بسیج رسانه فارس برای اصحاب رسانه برنامه های متنوعی در نظر گرفته که امیدواریم شاهد تداوم آنها باشیم. فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: اصحاب رسانه فارس باید انعکاس دهنده ظرفیت […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه ۲۰ آبان) در اردوی بسیج رسانه فارس و بازدید اصحاب رسانه از مجتمع فرهنگی پتروشیمی شیراز گفت: بسیج رسانه فارس برای اصحاب رسانه برنامه های متنوعی در نظر گرفته که امیدواریم شاهد تداوم آنها باشیم.
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: اصحاب رسانه فارس باید انعکاس دهنده ظرفیت های استان باشند و اردوهای بازدید فرصت آشنایی اصحاب رسانه با صنایع و ظرفیت های استان را فراهم می کند.
وی با تاکید بر رویکرد خوب پتروشیمی شیراز عنوان کرد: تغییر در پتروشیمی شیراز دیده می شود اما این تغییرات مطلوب باید به خوبی منعکس و لمس شوند.
سردار بوعلی تصریح کرد: اصحاب رسانه با ایجاد پیام فرهنگی برای کشور و استان و انقلاب می توانند فعالیت موثری داشته باشند و همه باید در پیشرفت کشور سهم خود را ایفا کنند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی