افتتاح کارگاه اشتغال زندانیان بند «نسوان» زندان مرکزی شیراز
افتتاح کارگاه اشتغال زندانیان بند «نسوان» زندان مرکزی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام «سیدکاظم موسوی»، امروز (یکشنبه ۶ تیر) در مراسم افتتاح سالن ملاقات خانواده های زندانیان و کارگاه اشتغال زندانیان بند «نسوان» زندان مرکزی شیراز گفت: هدف از بازدید قضات و مسئولان قضایی استان فارس از زندان مرکزی شیراز رفع مشکلات قضائی و حل مشکلات مددجویان کانون اصلاح و تربیت است. رئیس […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام «سیدکاظم موسوی»، امروز (یکشنبه ۶ تیر) در مراسم افتتاح سالن ملاقات خانواده های زندانیان و کارگاه اشتغال زندانیان بند «نسوان» زندان مرکزی شیراز گفت: هدف از بازدید قضات و مسئولان قضایی استان فارس از زندان مرکزی شیراز رفع مشکلات قضائی و حل مشکلات مددجویان کانون اصلاح و تربیت است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: این بازدیدها در ششمین روز هفته قوه قضائیه به صورت همزمان در سراسر استان انجام شده است و به افراد واجد شرایط مرخصی اعطا خواهد شد و پرونده متقاضیان آزادی مشروط نیز در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال ۲۹ فقره قتل عمد در فارس به سازش منتهی شده که عمده آن متعلق به شعبه حل اختلاف ویژه زندان است و در بازدید امروز نیز با حضور خانواده های اولیای دم، سه پرونده  قتل به مصالحه ختم شده است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: جایگاه استان فارس در بحث مصالحه و گذشت پرونده های قتل ویژه است و در زمینه مصالحه در کشور رتبه پنجم و در زمینه گذشت پرونده های قتل، طی هفت سال متوالی رتبه برتر کشور را دارد که سهم عمده آن مربوط به شورای حل اختلاف شعبه زندان است.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به راه اندازی سالن ملاقات خانواده زندانیان و کارگاه اشتغال زندانیان بند «نسوان» گفت: سالن ملاقات خانواده ها با هدف تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و با امکانات مناسب راه اندازی شده است.

وی اعلام کرد: کارگاه اشتغال راه اندازی شده نیز یک کارگاه بسیار مجهز است که ۸۰ نفر از زندانیان زن در آن مشغول به کار هستند و ظرفیت برای اشتغال ۱۵۰نفر را دارد.

انتهای پیام/