رقابت داوطلبان در شیراز برای کسب ۱۳ صندلی
رقابت داوطلبان در شیراز برای کسب ۱۳ صندلی

تبلیغات انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد آغاز و تنور این رقابت‌هادر این روزهای کرونایی داغ شده است.

به گزارش پگاه خبر؛تب‌وتاب تبلیغات انتخاباتی با نزدیک شدن به‌روز حماسه افزایش‌یافته و با آغاز تبلیغات نامزد‌های شورای اسلامی شهر و روستا شور انتخابات بیشتر از قبل شده است.

با آغاز تبلیغات انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر از امروز (پنجشنبه ۲۰ خردادماه) ۳۸۴ داوطلب در شیراز برای کسب ۱۳ صندلی این شورا به مدت هفت روز در عرصه تبلیغات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همزمان با آغاز تبلیغات کاندید‌ها در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تعدادی از ائتلاف‌های منتسب به جریات اصولگرا  لیست‌هایی در محافل رسمی و غیررسمی معرفی کردند که باید دید در روز‌های پایانی مانده به برگزاری فرآیند انتخابات کدام یک از لیست‌ها شانس بیشتری در این دوره از کارزار انتخاباتی دارند. همچنین با توجه به تعدد کاندید‌های اصولگرا باید منتظر ماند که جبهه اصلاحات چه تصمیمی برای ارائه لیست یا لیست‌هایی خواهد گرفت.

داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از برنامه هایشان سخن می‌گویند و مردم از مطالباتشان.

حدود ۳۷ درصد افراد در استان واجدین شرایط رای هستند و بیش از ۳۳ درصد رای اولی‌های این استان در شهرستان شیراز هستند که در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت می‌کنند.

اعلام مشخصات ۸۳۲ شعبه اخذ رای در شیراز

کمیته اطلاع رسانی، اخبار و مستند سازی ستاد انتخابات شهرستان شیراز طی اطلاعیه‌ای اسامی و آدرس شعب اخذ رای شهر‌های شیراز و صدرا و بخش‌های مرکزی و ارژن این شهرستان را برای انتخابات هفته آتی اعلام کرد.

ممنوعیت تجمع‌های تبلیغاتی انتخابات

عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه همه کاندیدا‌های انتخابات به منظور حفظ سلامت مردم مکلف به مراعات اصول بهداشتی هستند، گفت: درهمین راستا در استان فارس تدابیری اندیشیده شده که این دستورالعمل بهداشتی انتخاباتی ۲۸خردادماه در فارس لازم الاجرا است و عدم رعایت آن‌ها تخلف محسوب شده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

او افزود: استقبال از نامزدها و راه‌اندازی کارناوال تبلیغاتی در فارس مطلقا ممنوع است اما برگزاری مراسم در مکان های باز بلامانع است.

ممنوعیت انجام حفاری در معابر فارس تا پایان انتخابات

مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: تلاش مجموعه ارتباطی استان، به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی استان، انجام هرگونه حفاری و قطع برق سایت‌های ارتباطی بدون هماهنگی تا پایان انتخابات ۲۸ خرداد در استان ممنوع است.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز گفت: هیچ مسئولی اجازه ندارد به سود یا زیان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهارنظر و یا از امکانات دولتی و عمومی و جایگاه حقوقی خود به نفع آنان اسَتفاده کند که در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

تبلیغات نامزد‌ها از ساعت ۷ صبح امروز شروع می‌شود و تا ۷ صبح روز ۲۶ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/