تبیین علمی اهمیت و جایگاه حماسه آزادسازی خرمشهردر مراکز دانشگاهی
تبیین علمی اهمیت و جایگاه حماسه آزادسازی خرمشهردر مراکز دانشگاهی

به گزارش پگاه خبر؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خواستار تبیین علمی اهمیت و جایگاه این عملیات غرورآفرین در مراکز دانشگاهی و علمی شد.  علی عسگر جمشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز امروز، ۲ خردادماه در جمع اعضای کمیته گرامیداشت حماسه […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خواستار تبیین علمی اهمیت و جایگاه این عملیات غرورآفرین در مراکز دانشگاهی و علمی شد.

 علی عسگر جمشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز امروز، ۲ خردادماه در جمع اعضای کمیته گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر این شهرستان گفت: مراکز علمی و دانشگاهی همان‌گونه که خود نیز اعلام آمادگی کرده‌اند باید تحلیل‌های راهبردی را در تشریح اهمیت، ابعاد و نقش عملیات آزادسازی خرمشهر  و مسائل پس از آن ارائه کنند.

وی با تأکید بر نقش آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار و مجاهدت و روشنگری رشادت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: با توجه به فراگیری زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی‌های مجموعه آموزش و پرورش، از این ظرفیت باید به اشکال مختلف بهره برد و دانش‌آموزان را با مقوله دفاع مقدس بیش از پیش آشنا کرد.

معاون فرماندار شهرستان شیراز ضمن یادآوری همزمانی سالروز آزاد سازی خرمشهر با شهادت سردار شهید عبدالله اسکندری، مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، یکی از شهدای والا مقام حرم این استان، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و بزرگداشت شهیدان، جانبازان و ایثارگران عملیات آزادسازی خرمشهر از برنامه‌های این روز خواهد بود.

جمشیدی، از گلباران قبور شهدا، تولید و پخش ویژه برنامه‌های سوم خرداد در صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی، تجلیل از مقام‌آوران و ورزشکاران جانباز، اجرای تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، برپایی نمایشگاه عکس ایثار و مقاومت در فضای تبادل اطلاعات الکترونیک به عنوان برخی دیگر از ویژه برنامه‌های این روز نام برد.

انتهای پیام/