( کارکنان و جایگاهداران در تمام ایام بطور شبانه روزی در خدمت هم وطنان عزیز هستند
( کارکنان و جایگاهداران در تمام ایام بطور شبانه روزی در خدمت هم وطنان عزیز هستند

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی منطقه فارس،    امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس از کاهش ۳۲ درصدی مصرف  بنزین از ابتدای اسفند ۹۸ تا امروز خبردادو گفت:تامین وتوزیع انواع فرآورده های نفتی بدون وقفه ومشکل در سطح استان فارس در حال انجام می باشد . امیر بنی کریمی مدیر […]

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی منطقه فارس،    امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس از کاهش ۳۲ درصدی مصرف  بنزین از ابتدای اسفند ۹۸ تا امروز خبردادو گفت:تامین وتوزیع انواع فرآورده های نفتی بدون وقفه ومشکل در سطح استان فارس در حال انجام می باشد .

امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی برای هم استانی های عزیز ازتلاش ها وهمکاری صادقانه ی مالکین جایگاه ها ،شرکت های حمل ونقل فرآورده های نفتی  ورانندگان زحمتکش نفتکش در تامین وتوزیع سوخت در طی سال گذشته تقدیر وتشکر کرد وافزود: در سال ۹۸ بطور میانگین  در استان فارس بعنوان چهارمین مصرف کننده سوخت کشور ، روزانه یازده میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی تامین وتوزیع شده که میانگین مصرف روزانه  بنزین در استان با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال گذشته  از پنج میلیون و ۴۰۰ هزارلیتر با کاهش مصرف ۳۲ درصدی به روازنه سه میلیون و هفتصد هزارلیتر رسیده است.

امیر بنی کریمی با اشاره به اینکه رسالت مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران سوخت رسانی بدون وقفه  ومطلوب به بخش های مختلف مصرف بویژه حمل ونقل می باشد اظهارکرد ،این فرایند  در سال ۹۸ با تمام فراز و    نشیب هایش وبا همت کارکنان وزنجیره سوخت رسانی  در استان بخوبی محقق وهیچ گونه مشکلی در ارائه خدمات رسانی به مردم وجود نداشت.

مدیر منطقه فارس از اعلام آمادگی کامل واحد های عملیاتی شرکت پخش و ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی و مراکز توزیع در جایگاههای سوخت استان خبر داد و اشاره کرد؛ کلیه دست اندرکاران سوخت رسانی در تمام ایام و شبانه روز ، حتی علیرغم بروز بیماری کرونا در حال فعالیت هستند و ارائه خدمات از سوی رانندگان پرتلاش نفتکش ها ، کارکنان و جایگاهداران عزیز به طور مستمر به مردم در حال انجام است .

وی ضمن تقدیر از زحمتکشان در این عرصه گفت ، با همکاری خوب مالکین و متصدیان جایگاههای عرضه سوخت و علیرغم کمبود و کاستی هایی در خصوص تامین دستکش و ماسک ، تمام تلاش خود را خواهند کرد که با سوختگیری و در اختیار گذاشتن دستکش به مراجعه کنندگان مسائل و موازین بهداشتی  و موارد ابلاغی از سوی شرکت ملی پخش و ستاد مدیریت بیماری کرونای استان را رعایت نمایند.

وی با اشاره به احتمال تهدید متصدیان در جایگاههای سوخت از بیماری کرونا    از هموطنان خواست ضمن خودداری از انجام سفرهای درون شهری و برون شهری ، فقط در موارد ضروری به پمپ بنزین ها و جایگاههای سوخت مراجعه نمایند و به جهت جلوگیری از تعداد مراجعه به جایگاهها نسبت به تکمیل باک خودرو  اقدام نمایند و با توجه به فراهم شدن زیر ساخت های الکترونیکی در تمام جایگاههای استان مراجعه کنندگان از طریق کارت بانکی نسبت به پرداخت بهای سوخت اقدام نمایند.

بنی کریمی افزود استان فارس بیشترین وسعت و تعداد جایگاه با بهترین کیفیت از نظر تعداد پمپ را داراست ودر حال حاضر ۲۸۷ باب جایگاه سوخت مایع و ۱۲۹ باب جایگاه CNG به ترتیب با ۳۲۰۰ و ۸۰۰ نازل بدون وقفه در حال سوخت رسانی به مردم بوده و به منظور حفظ سلامت مراجعین تمامی تلمبه ها و دستگاههای کارتخوان و محوطه جایگاهها توسط مالکین جایگاهها مرتب ضد عفونی و        گند زدایی میشود.

بنی کریمی با تشکر از مسئولین محترم استان در همه سطوح و فرهنگ بالای مردم استان و شیراز امیدواریم با اهمیت دادن به درخواست مسئولین و ستاد مدیریت بیماری کرونا و در خانه ماندن به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم .

وی به هم استانی های عزیز اطمینان داد با تلاش های شبانه روزی و زحمت کشان عرصه سوخت رسانی مخازن ذخیره سازی استان کاملا تکمیل و کلیه جایگاهها و کارکنان آنها بدون وقفه و ۲۴ ساعته فعال و خدمات به    هم استانی های عزیز را ارائه خواهند نمود.

                                                                               محمد هادی غلامی

                                                                         رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس