راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در شهرستان اقلید
راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در شهرستان اقلید

چهار کارگاه تولید ماسک بهداشتی زیر نظر شبکه بهداشت و درمان در نقاط مختلف شهرستان اقلید راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رییس شبکه گفت: با توجه به کمبود ماسک در شهرستان و تقاضای مردم برای خرید و افزایش قیمت ماسک، نیروهای داوطلب مردمی و بسیج، کارگاه های تولید […]

چهار کارگاه تولید ماسک بهداشتی زیر نظر شبکه بهداشت و درمان در نقاط مختلف شهرستان اقلید راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اقلید، رییس شبکه گفت: با توجه به کمبود ماسک در شهرستان و تقاضای مردم برای خرید و افزایش قیمت ماسک، نیروهای داوطلب مردمی و بسیج، کارگاه های تولید ماسک را در نقاط مختلف شهرستان راه اندازی کردند.

دکتر «جعفر وکیلی» افزود: این کارگاه ها زیر نظر شبکه بهداشت و درمان اقلید و با نظارت مستقیم کارشناسان بهداشت در زمینه تولید ماسک فعالیت می کنند و برای اطمینان از سالم بودن ماسک های تولید شده، تمامی ماسک ها از سوی مرکز بهداشت استریل می شود و سپس در اختیار مردم قرار می گیرد.

او اضافه کرد: با هماهنگی هایی که با اداره صمت و اصناف شهرستان انجام شده با هرگونه تخلف در زمینه فروش ماسک غیر بهداشتی و یا گران فروشی ماسک و سایر اقلام بهداشتی به شدت برخورد می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان اقلید از نیروهای داوطلب مردمی و بسیج که در تولید ماسک و ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر با این مرکز همکاری می کنند، تقدیر کرد.