امام‌جمعه شیراز: شعار سال ۹۹ نشانگر بلوغ اقتصادی کشور است
امام‌جمعه شیراز: شعار سال ۹۹ نشانگر بلوغ اقتصادی کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید، نشان دهنده رسیدن کشور به حدی از بلوغ، توانایی و توانمندی در حوزه اقتصادی است. آیت الله لطف الله دژکام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: نامگذاری سال ۹۹ […]

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید، نشان دهنده رسیدن کشور به حدی از بلوغ، توانایی و توانمندی در حوزه اقتصادی است.

آیت الله لطف الله دژکام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: نامگذاری سال ۹۹ همچنین نشانگر  این است که نه تنها به تولید رونق می بخشیم بلکه یک جهش بسیار چشمگیری در عرصه اقتصادی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مسلما ملت عزیز و سربلند ایران با تلاش هایی که در طول سالیان گذشته داشته، زمینه و آمادگی این را پیدا کردند تا بتوانند در بحث تولید نیز خود را در عرصه جهانی نشان دهند و عقب ماندگی که از نظر تولید در حوزه اقتصاد داریم، جبران شود.
امام جمعه شیراز گفت: امیدواریم همه ملت شریف ایران از مسوولان گرفته تا رسانه ها و تک تک افرادی که می توانند نقشی در این زمینه داشته باشند مثل همیشه به میدان بیایند تا جهت گیری و هدف گذاری که رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۳۹۹ تعیین کردند به خوبی تا پایان سال تحقق پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: آنچه که باعث شده دنیای استکبار به نوعی بخواهد در مقابل ما قیافه بگیرد و جنگ خود را به صورت نابرابرانه استمرار دهد با جهشی که در تولید رخ می دهد، جبران خواهد شد و دشمنان با مایوس شدن از هرگونه تاثیری در روند حرکت انقلاب اسلامی به جای خودشان باز میگردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، سال جدید را سال جهش تولید نامگذاری کردند.