نظارت رییس شبکه بهداشت و درمان آباده بر ایستگاه های تب سنجی و قرنطینه مستقر در ورودی استان فارس
نظارت رییس شبکه بهداشت و درمان آباده بر ایستگاه های تب سنجی و قرنطینه مستقر در ورودی استان فارس

رییس شبکه بهداشت و درمان آباده با حضور در ایستگاه های تب سنجی مستقر در آزادراه ورودی اصفهان و محور استان یزد به استان فارس نحوه عملکرد و غربالگری افراد مستقر در این محل ها را بررسی کرد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، دکتر «کامران مهدوی» موقعیت جغرافیایی شهرستان آباده به […]

رییس شبکه بهداشت و درمان آباده با حضور در ایستگاه های تب سنجی مستقر در آزادراه ورودی اصفهان و محور استان یزد به استان فارس نحوه عملکرد و غربالگری افراد مستقر در این محل ها را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، دکتر «کامران مهدوی» موقعیت جغرافیایی شهرستان آباده به عنوان یکی از مهمترین دروازه های ورودی استان فارس را بسیار حساس و مهم عنوان کرد و گفت: کنترل، تب سنجی و قرنطینه افراد دارای علایم در هنگام ورود به استان، نقش ویژه ای در پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری کووید۱۹ در سایر مناطق دارد.

او با اشاره به مشارکت جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی، اداره راه، بسیج و نیروهای انتظامی در اجرای این برنامه، بزرگترین مشکلات این ایستگاه ها را کمبود تجهیزات راهداری و آرام سازی سرعت خودروها پیش از رسیدن به ایستگاه های کنترل برشمرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در ایستگاه های سلامت، از شهروندان خواست از رفتن به هرگونه سفر در ایام نوروز خودداری کنند و برای پیشگیری از ابتلا و شیوع کروناویروس در خانه های خود بمانند.