پگاه مهربانی در شیراز
پگاه مهربانی در شیراز

بروز و گسترش بیماری کرونا باردیگر موجب انتشار مهر و مهربانی در شیراز شد . سال ۹۸در حالی آغازشد که متاسفانه با ورود سیل درشیراز حادثه آفرید و علیرغم خسارات جانی و مالی عاطفه و محبت شیرازیها به جوش آمد و باردیگر زمزمه مهر و دوستی شیرازی ها برسرزبان ها افتاد . این بار رایحه […]

بروز و گسترش بیماری کرونا باردیگر موجب انتشار مهر و مهربانی در شیراز شد .

سال ۹۸در حالی آغازشد که متاسفانه با ورود سیل درشیراز حادثه آفرید و علیرغم خسارات جانی و مالی عاطفه و محبت شیرازیها به جوش آمد و باردیگر زمزمه مهر و دوستی شیرازی ها برسرزبان ها افتاد .

این بار رایحه بهار سال ۱۳۹۹همراه با مهربانی و همدلی در بحران کرونا خودرا نشان داد تا باردیگر عشق و خونگرمی در شرایط سخت فریادگر انسانیت باشد .

نیکو خصلتان حافظ سلامت با تن پوشهای سپید و لباسهایی که حکایت از خطر بیماری کرونا دارد شبانه روز در حال رزم بی امان درمقابل دشمن سلامت هموطنان هستند .

به پاس قدردانی و تقدیر از یک دنیا گذشت و ایثار سپیدپوشان حافظ سلامت ،دراقدامی ازسر ارادت به این قشر پرتلاش مدیرعامل شرکت پگاه فارس با تعدادی از همکاران به تمنای پذیرش تقدیر در مراسمی کوتاه خدمت ریاست و تعدادی از کارکنان حافظ سلامت بیمارستان علی اصغر در شیراز رسیده و ضمن عرض خداقوت و سپاسگزاری از جهادگران عرصه سلامت با این عزیزان ملاقات نمود.

دراین دیدار که به دلیل ملاحظات بهداشتی در خارج از محوطه بیمارستان انجام شد ،با حضور فروتنانه عزیزان عرصه سلامت ،پیام کارگران و کارکنان شرکت شیر پگاه فارس در پاسداشت زحمات کادر درمان تقدیم و با اهداء محصولات شرکت شیرپگاه فارس زیبایی و مهربانی درکنار هم بودن به تصویر کشیده شد .

خاطر نشان می گردد در این مراسم اعلام شد کلیه کارکنان ،پرستاران و فعالان عرصه حفاظت از سلامت دانشگاه علوم پزشکی می توانند ازتخفیف محصولات شرکت شیر پگاه فارس ازفروشگاه این شرکت اعم از انواع لبنیات شامل شیر ،ماست،پنیر و سایر محصولات شرکت بهره مند گردند .
مهندس باغبان باشی مدیر عامل شرکت شیر پگاه فارس گفت :تولیدات محصولات لبنی و بخصوص محصولات فراسودمندازقبیل انواع محصولات پروبیوتیک،نوشیدنی کفیروشیرهای غنی شده باویتامین دی می تواند در تقویت سیستم ایمنی هموطنان در پیشگیری از بروز بیماری کرونا تاثیر داشته باشد ودر همین راستا شرکت با رعایت استانداردهای فوق العاده و ایجاد گیتهای مراقبت اضطراری در ورودیهای شرکت و افزایش صددرصدی مراقبتهای بهداشتی ،محصولات شرکت شیرپگاه فارس را به جامعه تقدیم نماید .

درپایان این مراسم که با حضور تنی چند از اصحاب رسانه،خبرنگاران و عکاسان برگزارشد رییس بیمارستان حضرت علی اصغر از حضور کارکنان و مدیرعامل شرکت شیر پگاه فارس که مایه دلگرمی کارکنان عرصه سلامت شدند تقدیر و تشکر کرد .