مدارس شبکه اجتماعی داخلی راه‌اندازی کنند
مدارس شبکه اجتماعی داخلی راه‌اندازی کنند

وزیر آموزش و پرورش، با صدور بخشنامه‌ای از مدیران مدارس خواست شبکه اجتماعی داخلی مناسب با مدرسه راه اندازی کنند. به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی با صدور بخشنامه‌ای انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس را به ادارات کل آموزش […]

وزیر آموزش و پرورش، با صدور بخشنامه‌ای از مدیران مدارس خواست شبکه اجتماعی داخلی مناسب با مدرسه راه اندازی کنند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی با صدور بخشنامه‌ای انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

وی در متن این بخشنامه آورده است که با توجه به لزوم استفاده از فضای مجازی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اقتضائات شرایط کنونی و ضرورت استمرار امر آموزش و پرورش با بهره‌گیری از امکان‌های موثر موجود در فضای مجازی و با عنایت به تاکیدات مکرر دولت در خصوص استفاده از پیام رسان‌های داخلی در کل مبادلات الکترونیکی و فرایند ایجاد شبکه اجتماعی دانش آموزی، مدیران مدارس موظف‌اند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه پنجم اسفندماه با مراجعه به سامانه سناد نسبت به انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشته بود: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها، آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.

وی تصریح کرد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیرحضوری مطابق برنامه درسی هر کلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.