راه اندازی قرارگاه بهداشت و درمان در نیروی انتظامی
راه اندازی قرارگاه بهداشت و درمان در نیروی انتظامی

قرارگاه بهداشت و درمان در نیروی انتظامی به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم و کارکنان این نیرو راه اندازی شد. به گزارش روز شنبه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی صدور فرمان مقام معظم رهبری به ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر مقابله با کرونا،  قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع)  در نیروی انتظامی ایجاد […]

قرارگاه بهداشت و درمان در نیروی انتظامی به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم و کارکنان این نیرو راه اندازی شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی صدور فرمان مقام معظم رهبری به ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر مقابله با کرونا،  قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع)  در نیروی انتظامی ایجاد شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در اولین جلسه قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع) ناجا افزود: سلامت مردم و کارکنان نیروی انتظامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و صیانت از آن به طور جد در دستور کار قرار دارد و ناجا درهماهنگی و همکاری لازم با ستاد کل نیروهای مسلح و دولت در مقابله با کرونا عمل کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: ناجا در قرارگاه بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح حضور فعال خواهد داشت و به وظایف خود عمل خواهد کرد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: مقابله و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی، مدیریت ترافیک شهری و بین شهری به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم در دستور کار قرار دارد.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (جمعه) درباره آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کرونا گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.