تشکیل ۳۲۵ کلاس درس آموزش مجازی ویژه دانش آموزان ابتدایی در قیروکارزین
تشکیل ۳۲۵ کلاس درس آموزش مجازی ویژه دانش آموزان ابتدایی در قیروکارزین

رئیس اداره آموزش و پرورش قیروکارزین گفت : تا کنون ۳۲۵ کلاس درس آموزش مجازی ویژه دانش آموزان ابتدایی در قیروکارزین تشکیل شده است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین ، حسنعلی مرادی گفت : با توجه به […]

رئیس اداره آموزش و پرورش قیروکارزین گفت : تا کنون ۳۲۵ کلاس درس آموزش مجازی ویژه دانش آموزان ابتدایی در قیروکارزین تشکیل شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین ، حسنعلی مرادی گفت : با توجه به تعطیلی مدارس معلمان شهرستان قیروکارزین با شعار ” آموزش تعطیل شدنی نیست ” آموزش دانش آموزان خود را در فضای مجازی از سرگرفتند.

وی گفت : به منظور ایجاد نظم و برنامه ریزی مطلوب جهت بهبود کیفیت آموزش در کانال های آموزشی،در هر پایه تحصیلی علاوه بر حضور اساتید دانشگاه و سرگروه های آموزشی منطقه ، از روانشناسان زبده نیز استفاده شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش قیروکارزین افزود: تا امروز بیش از ۳۲۵ همکار از این منطقه با شعار آموزش تعطیل شدنی نیست به پویش آموزش مجازی پیوسته‌اند.

مرادی گفت: علاوه بر این در کنار آموزش از طریق شبکه آموزش سیما ، این اداره اقدام به ایجاد کانال آموزش مجازی برای شش‌پایه‌ی تحصیلی در مقطع ابتدایی نیز نموده است.