رسانه‌های رسمی مرجع اطلاع رسانی مبارزه با بیماری کرونا
رسانه‌های رسمی مرجع اطلاع رسانی مبارزه با بیماری کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس و دبیر شورای کارگروه اطلاع‌رسانی استان از همه شهروندان عزیز هم‌استانی درخواست کرد تا تنها مرجع خود در زمینه اخبار و آموزش جهت پیشگیری و درمان را از طریق رسانه‌های رسمی و از دو منبع دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا پیگیری نمایند. به گزارش پایگاه […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس و دبیر شورای کارگروه اطلاع‌رسانی استان از همه شهروندان عزیز هم‌استانی درخواست کرد تا تنها مرجع خود در زمینه اخبار و آموزش جهت پیشگیری و درمان را از طریق رسانه‌های رسمی و از دو منبع دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا پیگیری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نشست شورای کارگروه اطلاع‌رسانی به ریاست سید احمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای کارگروه اطلاع‌رسانی استان با موضوع بیماری کرونا در استانداری فارس برگزار شد.

صابر سهرابی، گفت: نشست شورای اطلاع‌رسانی فارس در راستای مبارزه با بیماری کرونا تا کنون پنج نشست را برگزار نموده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: متأسفانه عمده محتواهای پخش شده در فضای مجازی استان فارس، از بیرون مرزها تولید و پخش می‌شود و کسانی از روی ناآگاهی اقدام به انتشار مجدد آن‌ها می‌کنند. این محتواها چه از بعد خبری و آماری و چه از بعد آموزش جهت پیشگیری و درمان عمدتاً اشتباه است و از همه شهروندان عزیز هم‌استانی درخواست می‌کنیم تا تنها مرجع خود در زمینه اخبار و آموزش جهت پیشگیری و درمان را از طریق رسانه‌های رسمی و از دو منبع دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا پیگیری نمایند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان فارس افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مبارزه با کرونا، این شورای و شورای فضای مجازی استان فارس موظف هستند تا موارد بهداشت فردی و عمومی را در قالب‌های مختلف همچون کلیپ، عکس، عکس‌نوشت، متن، موشن گرافیک و … تهیه و از طریق فضای مجازی، رسانه‌ها، بیلبوردها و … به آگاهی هم‌استانی‌های عزیز برسانند.