فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد هفته آینده تعطیل شد
فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد هفته آینده تعطیل شد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمام فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه از روز شنبه دهم اسفندماه تا پایان هفته آینده تعطیل است. در این اطلاعیه آمده است: این تصمیم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با تصمیم ستاد مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی […]

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمام فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه از روز شنبه دهم اسفندماه تا پایان هفته آینده تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: این تصمیم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با تصمیم ستاد مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا اتخاذ شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدیهی است که در این مدت بخش‌های مختلف ذیل به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع طبق شیفت بندی به فعالیت عادی اداری خود ادامه خواهند داد.

این اطلاعیه می افزاید: اعضای هیات رییسه و مدیران میانی، حوزه اداری مالی شامل امور شهریه، صندوق رفاه، دبیرخانه، کارگزینی هیات علمی و کارکنان،  حوزه آموزش شامل دانش آموخته‌گان، ثبت نام و مسوُول رایانه خدمات آموزش و حوزه دانشجویی و نظام وظیفه در این روزها از ساعت ۸ تا ۱۳ دایر است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: برای احترام به وقت ارباب رجوع لازم است قبل از حضور در دانشگاه با تلفنخانه دانشگاه به شماره ۰۸۳۳۷۲۴۳۱۸۱ تماس گرفته و پس از اطلاع از شیفت کاری حوزه های یادشده نسبت به مراجعه به دانشگاه اقدام نمایند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد که بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است.

دانشگاه رازی کرمانشاه نیز تمام فعالیت های آموزشی خود را تا پایان سال تعطیل کرد.