نخستین دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کوثر بجنورد دانش‌آموخته شدند
نخستین دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کوثر بجنورد دانش‌آموخته شدند

نخستین گروه از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عربی تنها مرکز تک‌جنسیتی آموزش عالی شرق کشور در بجنورد دانش‌آموخته شدند. رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: ۱۱ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عربی این دانشگاه هفته جاری از پایان نامه خود با موفقیت دفاع کردند. دکتر علیرضا حسینی اظهار داشت: این […]

نخستین گروه از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عربی تنها مرکز تک‌جنسیتی آموزش عالی شرق کشور در بجنورد دانش‌آموخته شدند.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: ۱۱ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عربی این دانشگاه هفته جاری از پایان نامه خود با موفقیت دفاع کردند.

دکتر علیرضا حسینی اظهار داشت: این دانشگاه در سال تحصیلی جاری نیز ۱۵ دانشجو را در  رشته زبان و ادبیات فارسی و در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش کرده است.

وی گفت: هم اکنون ۶۳ دانشجو در دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این مرکز آموزش عالی  تحصیل می کنند.

دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد، در رتبه‌بندی جدید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، رتبه نخست را در بین دانشگاه‌های خراسان شمالی به دست آورد.

دانشگاه کوثر بجنورد، ویژه دختران، سال ۹۱ با هفت رشته و جذب ۲۵۰ دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و اکنون رتبه دوم دانشجو را در بین دانشگاه های تک جنسیتی کشور دارد.  

هم اکنون افزون بر سه هزار دانشجو در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی این دانشگاه زیر نظر ۵۴ استاد و عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

در استان خراسان شمالی بیش از ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد و دیگر مراکز دانشگاهی تحصیل می‌کنند.