اقلام تبلیغاتی غیرقانونی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب جمع‌آوری شد
اقلام تبلیغاتی غیرقانونی از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب جمع‌آوری شد

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان اراک گفت: برخی اقلام تبلیغاتی غیرقانونی قابل توجهی از حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب در ۲۴ ساعت گذشته جمع‌آوری و صورت‌جلسه شده است. «علیرضا زارعی» افزود: تخلفات تبلیغاتی غیرقانونی در روزهای گذشته از سوی برخی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب […]

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان اراک گفت: برخی اقلام تبلیغاتی غیرقانونی قابل توجهی از حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب در ۲۴ ساعت گذشته جمع‌آوری و صورت‌جلسه شده است.

«علیرضا زارعی» افزود: تخلفات تبلیغاتی غیرقانونی در روزهای گذشته از سوی برخی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب مشاهده شد که اخطارهای لازم با حضور مقام‌های قضایی و مسوولان ذیربط برای جمع‌آوری این اقلام به مسوولان ستادهای انتخاباتی این افراد داده شد.

وی بیان کرد: با وجود اعلام جمع‌آوری این اقلام از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدها، شب گذشته پاکسازی شهری از وجود اقلام احتمالی باقی مانده با همکاری شهرداری و عوامل انتظامی در نقاط مختلف صورت گرفت و تعدادی نیز مشاهده و جمع‌آوری شد.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان اراک ادامه داد: تیم‌هایی از فرمانداری این شهرستان به صورت شبانه‌روزی روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را رصد و تخلفات تبلیغاتی را صورت‌جلسه و به مقام‌های مربوطه نظارتی گزارش می‌کنند.

زارعی اظهار داشت: تخلفاتی از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب در زمینه نصب بنر بیش از ابعاد ۵۰ در ۷۰ خارج از ستاد انتخاباتی مشاهده شده که این بنرها تمام جمع‌آوری و صورت‌جلسه شده است.

حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.