حضور رئیس کل دادگستری استان فارس ، مسئولان و کارکنان مجموعه قضایی فارس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن +عکس
حضور رئیس کل دادگستری استان فارس ، مسئولان و کارکنان مجموعه قضایی فارس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن +عکس

رئیس کل دادگستری استان، مسئولان و اعضای شورای قضایی و کارکنان دادگستری استان فارس در قالب پایگاه مقاومت بسج دادگستری فارس، همصدا با مردم ایران و همراه با مردم انقلابی استان فارس و سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای […]

رئیس کل دادگستری استان، مسئولان و اعضای شورای قضایی و کارکنان دادگستری استان فارس در قالب پایگاه مقاومت بسج دادگستری فارس، همصدا با مردم ایران و همراه با مردم انقلابی استان فارس و سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ( مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

همزمان با آخرین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ، چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلام و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کارکنان دادگستری فارس در کنار مردم شهید پرور شیراز بر شعار ها و آرمان های انقلابی و استکبار ستیزی تأکید کردند.

در این مراسم پرشکوه که از میدان نمازی شیراز آغاز شد رئیس کل دادگستری فارس، مسئولان قضایی دادگستری استان فارس ، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندارفارس و جمعی از قضات و کارکنان به خیل راهپیمایان پیوستند.

در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه ، رئیس کل دادگستری فارس با تقدیر از حضور پرشور مردم فارس و حفظ روحیه استکبار ستیزی و محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل به ویژه در ترور ناجوانمردانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ۲۲ بهمن امسال همزمان با چهلمین روز شهادت فرمانده سرافراز جبهۀ مقاومت و جهاد، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شده است؛ شهیدی که با عروج آسمانی خود، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که همان طلیعه ظهور است را سرعت بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه: امروز و در آستانه انتخابات، میهن اسلامی بیش از هر زمان دیگر به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است و به لطف و یاری خداوند و با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی)، شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود گفت: مردم سرافراز استان فارس در اولین راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گام دوم انقلاب بسیار استوار گام برداشته و ان شاء الله در اولین انتخابات گام دوم انقلاب نیز با حضور حماسی و پر شور خود نمایندگانی در طراز گام دوم انقلاب و استان ۱۵ هزار شهید فارس را راهی مجلس خواهند نمود .

وی در ادامه تصریح کرد: امروز آحاد مردم ایران اسلامی از همه اقشار و طیف های مختلف در این راهپیمایی شرکت کردند تا بار دیگر به همگان اعلام نمایند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده اند.

وی در ادامه افزود: ما مسئولین باید قدردان این مردم عزیز باشیم؛ مردمی انقلابی، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه که در تمام دوران و عرصه های انقلاب با بصیرت و روحیه انقلابی همواره در برابر استکبار ایستاده اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس خاطر نشان کرد: دیار ۱۵ هزار شهید استان فارس همواره با هموطنان خود در سراسر کشور حضور بسیار با شکوهی در راهپیمایی۲۲ بهمن داشتند و این امر نشان از بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری مردم استان فارس است .

وی در پایان ضمن احمقانه خواندن معامله موسوم به قرن و تأکید بر حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین خاطر نشان ساخت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بهترین پاسخ به سردمدارن و ایادی استکبار است و اگر سران این کشور ها افراد هوشمندی باشند هرگز این ملت بزرگ و شجاع را تهدید نخواهند کرد.

همچنین بر اساس گزارش های واصله، کارکنان ، رؤسا، دادستان ها، قضات و سایر حوزه های قضایی استان فارس نیز همراه با سایر اقشار در یوم الله ۲۲ بهمن ، باردیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل (ره) ، رهبری و شهداء ، یاد و خاطره سیدالشهدای مدافع حرم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.