اهالی ولایت مدار فارس و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی
اهالی ولایت مدار فارس و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی

دیروز شما با به صحنه آمدن یکپارچه خود و تشییع باشکوه سید الشهداء مدافعین حرم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد مهندس ابومهدی المهندس و یاران وفادارشان ، اعتقاد راسخ خود به نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادید و ثابت کردید که پشتیبان ولی فقیه بوده و هستید . فردا نیز […]

دیروز شما با به صحنه آمدن یکپارچه خود و تشییع باشکوه سید الشهداء مدافعین حرم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد مهندس ابومهدی المهندس و یاران وفادارشان ، اعتقاد راسخ خود به نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادید و ثابت کردید که پشتیبان ولی فقیه بوده و هستید .
فردا نیز روز میثاق دوباره با امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی ( ره ) و بیعت مجـدد با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبـری حضـرت آیـت الله العظمـی الامام خامنـه ای مـدظله العالـی میباشد . ۲۲ بهمن امسال روزی است که مجد و عظمت حضور شما در راهپیمایی حماسه ساز اقتدار ایران اسلامی خواهد بود و حضور پررنگ و با صلابت شما مردم سوخت موشکهای دیگر جهت بیرون کردن شیطان بزرگ از منطقه خواهد بود .
انشاء الله امسال باشکوهتر از سالهای گذشته و با همبستگی فراوان دست در دست هم و با مشت های گره کرده اتحاد و یکپارچگی خود و وحدت جهان اسلام و انزجار از خودکامگان غرب ، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها در منطقه از جمله کفار تکفیری را با همدلی و همزبانی و یکصدا فریاد خواهیم زد .
وعده ما سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در جای جای استان پهناور فارس انشاءالله .

  جامعه روحانیت شیراز