معدوم سازی بیش از ۲۰ تُن انواع ترشی در شهرستان زرقان
معدوم سازی بیش از ۲۰ تُن انواع ترشی در شهرستان زرقان

بیست هزار کیلوگرم انواع ترشی غیر قابل مصرف در شهرستان زرقان کشف و معدوم شد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان، کارشناس مسوول مدیریت غذا در این شبکه بهداشت و درمان گفت: یک واحد غیرمجاز تولید انواع ترشی از سوی کارشناسان مدیریت غذا در زرقان شناسایی و پس از طی مراحل […]

بیست هزار کیلوگرم انواع ترشی غیر قابل مصرف در شهرستان زرقان کشف و معدوم شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان، کارشناس مسوول مدیریت غذا در این شبکه بهداشت و درمان گفت: یک واحد غیرمجاز تولید انواع ترشی از سوی کارشناسان مدیریت غذا در زرقان شناسایی و پس از طی مراحل قضایی لازم، مقدار تقریبی بیست تُن انواع ترشی غیر قابل مصرف که در شرایط بسیار نامناسب بهداشتی تهیه شده بود، معدوم و پرونده برای رسیدگی به تخلف انجام شده به دادگاه زرقان ارجاع شد.

مهندس «سمیه احمدی» افزود: یکی از برنامه های عملیاتی مدیریت غذا، برخورد با واحدهای متخلف و غیرمجاز تولیدکننده مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی است تا پس از شناسایی، اقدام قانونی لازم در سریع ترین زمان انجام شود.

او تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه واحد غیرمجاز و غیر بهداشتی به واحد مدیریت غذا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان اطلاع دهند.