پیگیری امور جانباختگان و مصدومین حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان
پیگیری امور جانباختگان و مصدومین حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان

در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، استاندار کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پگاه خبر و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام دکتر فدایی استاندار کرمان به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

هفدهم دیماه، دیار کریمان شاهد حضور پرشکوه و وصف ناشدنی مردم قدردان و عاشقی بود که از جای جای ایران اسلامی در تشییع پیکر پاک سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور یافته و جلوه هایی از وحدت، همدلی و عظمت را به نمایش گذاشتند.

این حضور حماسی و پرشور نشان از قدرشناسی و ارادت قلبی مردم به فرمانده بزرگ جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی و نیز نبرد بر علیه داعشی ها و استکبار جنایتکار برای حفظ امنیت ایران اسلامی و دفاع از مظلومان جهان داشت.

با کمال تأسف در مراسم پرشکوه تشییع، به دلیل ازدحام جمعیت در نقطه ای از مسیر، شاهد جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان گرامی بودیم و این حادثه دردناک موجبات تالم و تأسف عمیق قلبی تمامی دوستداران آن شهید والامقام و مردم شریف ایران اسلامی و بویژه دیار کریمان را فراهم آورد.اینجانب ضمن تسلیت به خانواده های ارجمند جانباختگان این حادثه دردناک و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین، از تمامی مسئولین و دست اندرکاران می خواهم هر چه سریعتر نسبت به پیگیری امور جانباختگان و مصدومین رسیدگی و اقدام نمایند.

همچنین اعلام می دارم کمیسیون پیگیری این حادثه دردناک پس از وقوع حادثه در استانداری تشکیل و رسیدگی فوری به امور درمان مصدومین و همچنین پیگیری روند دفن جانباختگان در دستور کار قرار دارد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان حادثه، رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های معزز و بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسألت می‌نمایم.»