مراسم بزرگداشت سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود
مراسم بزرگداشت سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود

از سوی جامعه ورزش و جوانان استان فارس مراسم بزرگداشت سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل با اعلام این خبر […]

از سوی جامعه ورزش و جوانان استان فارس مراسم بزرگداشت سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل با اعلام این خبر در این باره گفت : اداره کل ورزش و جوانان و جامعه ورزش ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه و ددمنشانه استکبار جهانی در به شهادت رسانیدن سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ، مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی جامعه ورزش و جوانان استان و با حضور اهالی ورزش برگزار می شود.


وی افزود: این مراسم با شکوه روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.


صلواتی گفت : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از تمامی قهرمانان ، ورزشکاران ، پیشکسوتان ، داوران ، مربیان ، مدال آوران ، روسای هیاتهای ورزشی استان و شیراز ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و آحاد مردم ولایتمدار به منظور حضور در این مراسم دعوت بعمل آورده است.


گفتنی است بعد از ظهر یکشنبه ۱۵ دی ماه جلسه ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، معاون توسعه امور ورزش ، مدیر حراست ، مدیر بازرسی ، مدیر روابط عمومی ، مدیر امور مالی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری این آیین با شکوه برگزار شد.