آسیب دیدگی دست زن میانسال در همزن برقی
آسیب دیدگی دست زن میانسال در همزن برقی

بی احتیاطی زن خانه دار هنگام کار با همزن برقی، موجب آسیب دیدگی انگشتان دست وی شد. به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، وقوع این حادثه ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه شب گذشته توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله گروه امداد و نجات از ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه در […]

بی احتیاطی زن خانه دار هنگام کار با همزن برقی، موجب آسیب دیدگی انگشتان دست وی شد.


به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، وقوع این حادثه ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه شب گذشته توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله گروه امداد و نجات از ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه در خیابان نیایش اعزام شدند.
در این حادثه زنی ۴۰ ساله در منزل مسکونیش مشغول کار با همزن برقی بود که ناگهان دست وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی درون همزن فرورفت و انگشتان دست وی دچار آسیب دیدگی شد.
نیروهای آتش نشانی در حضور عوامل اورژانس، بدنه همزن را برش داده و پس از رهاسازی دست مصدوم، وی را برای انجام اقدامات درمانی لازم در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.
شایان ذکر است کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به خانواده ها و کسانی که با همزن و یاچرخ گوشت های خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می کنند هنگام کار با این وسیله، جانب احتیاط را رعایت کرده و از لوازم استاندارد استفاده کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی فرو نبرند.
کارشناسان این سازمان تاکید می کنند در صورتی که دست فرد یا کودکی در چرخ گوشت و یا همزن های برقی گیر کرده و خروج آن امکان پذیر نباشد، ضروری است کوچکترین حرکتی به دست یا وسیله برقی ندهند و بلافاصله در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش نشانی درخواست کمک کنند.