نیروهای مسلح کرمان، سوگوار سردار دلها
نیروهای مسلح کرمان، سوگوار سردار دلها

نیروهای قرارگاه منطقه‌ای ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و نمایندگان بانک‌ها در سومین روز از شهادت سپهبد قهرمان حاج قاسم سلیمانی با حضور در حسینیه ثارالله کرمان در سوگ سردار دلها گریستند و به عزاداری پرداختند.

به گزارش پگاه خبر، نیروهای نظامی و انتظامی استان کرمان، یکبار دیگر با حضور در آیین یادبود و سوگواری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت کردند که راه این شهید در جای جای استان پهناور کرمان ادامه دارد.

نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همچنین با این حضور، انزجار خود را از اقدام ددمنشانه آمریکای جنایتکار در ترور سپهبد شهید سلیمانی نشان دادند.

این آیین با حضور انبوه نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندهان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده انتظامی استان و ساید مسئولان صبح امروز(یکشنبه) در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
 در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

مردم کرمان نیز در عزای از دست دادن سپهبد شهید سلیمانی هفت روز عزای عمومی دارند.