آتش سوزی در یک کارگاه تولید میز و صندلی در شیراز مهار شد
آتش سوزی در یک کارگاه تولید میز و صندلی در شیراز مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز از آتش‌سوزی در کارگاه تولید میز و صندلی در شهرک صنعتی شیراز خبر داد و گفت: آتش‌سوزی در کارگاه میز و صندلی هیچگونه مصدومیت و تلفات جانی در بر نداشت. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ، علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز از آتش‌سوزی در کارگاه تولید میز و صندلی در شهرک صنعتی شیراز خبر داد و گفت: آتش‌سوزی در کارگاه میز و صندلی هیچگونه مصدومیت و تلفات جانی در بر نداشت.


به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ، علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: شب گذشته رأس ساعت ۲۳:۵۳ دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید میز و صندلی در شهرک صنعتی خیابان پژوهش جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.


وی با اشاره به سنگین بودن آتش سوزی افزود: برای امدادرسانی ۶ ایستگاه آتش نشانی، ۸ خودرو اطفائی و امدادی، تانکر آبرسان و خودرو سیستم های تنفسی به این عملیات اعزام شدند.
وی ضمن تشریح محل آتش‌سوزی اضافه کرد: محل آتش‌سوزی یک محوطه کارگاهی با وسعت سه هزار مترمربع، متشکل از چندین کارگاه بود که یکی از کارگاه‌ها دچار آتش‌سوزی شده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش کاملاً شعله‌ور و در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز با بیان اینکه مایعات قابل اشتعال دراین کارگاه قرار داشت، گفت: هرگونه تأخیر در عملیات آتش‌نشانان و انفجار این بشکه‌ها می‌توانست وضعیت را بسیار بحرانی کرده و سرایت آتش به کارگاه‌های اطراف را موجب شده و احتمال تلفات و یا مصدوم‌شدن افراد نیز افزایش می‌یافت و موجب خسارت های غیر قابل جبران می گردید .
وی افزود: با توجه به این که کارگاه مملو از چوب، تخته بود، آتش نشانان همزمان با جستجو در خصوص محبوسین احتمالی ، اقدام به قطع جریان برق و گاز کارگاه کردند و با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی از چندین جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و موفق شدند در مدت زمان کوتاهی شعله‌های آتش را مهار و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کنند .
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان این که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی دربرنداشت، اضافه کرد: علت حادثه هنوز مشخص نشده و بوسیله کارشناسان علت‌ یابی حریق سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.