خروج نیمار از بارسا را قطعی بدانید
خروج نیمار از بارسا را قطعی بدانید

مارکا مدعی شد پدر نیمار با تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن به توافق رسیده و بزودی این ستاره برزیلی از بارسلونا جدا خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، ابتدا این طور به نظر رسید که این هم یکی دیگر از شایعات نقل و انتقالاتی مربوط به روزهای بی‎خبری فوتبال است و رسانه‎های سعی در خبرسازی دارند. […]

مارکا مدعی شد پدر نیمار با تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن به توافق رسیده و بزودی این ستاره برزیلی از بارسلونا جدا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، ابتدا این طور به نظر رسید که این هم یکی دیگر از شایعات نقل و انتقالاتی مربوط به روزهای بی‎خبری فوتبال است و رسانه‎های سعی در خبرسازی دارند. اما گفته می شود نیمار واقعا به جدایی از تیم فوتبال بارسلونا نزدیک شده است. ابتدا اعلام شد رئیس بارسا کاملا مطمئن است نیمار در تیمشان می‎ماند و فیرپلی مالی اجازه خروج نیمار و اینکه تیمی بتواند رقم فسخ قراردادش را پرداخت کند را نمی‎دهد. اما حالا به نظر پدر ستاره برزیلی، او با سران تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن به توافق رسیده است.

در رختکن بارسا همه شدیدا بر این باورند که نیمار رفتنی شده است. هرچند که روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده رابطه او هنوز با هم‎تیمی‏‌ها خوب است و مشکلی وجود ندارد. تنها دلیل تصمیم او برای جدایی دلیل فوتبالی است. جدا از این که شاید پیشنهاد دستمزد خیلی بیشتر پی اس جی او را وسوسه کرده باشد، ستاره برزیلی تصمیم دارد از زیر سایه مسی خارج شود. او فراموش نکرده فردای بازی مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و درخشش او در آن بازی باعث شد تیمش معجزه کند، اما عکس‎های مسی روی جلد روزنامه‎ها رفت و یادی از او نشد.

همچنین روزنامه اسپانیایی گزارش داده دنی آلوس که به تازگی از یوونتوس به پاری سن ژرمن ملحق شده تاثیر زیادی در پیوستن احتمالی او به تیم فرانسوی خواهد داشت.