به گزارش پگاه خبر، سید عبدالوهاب سادات، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با اعلام این خبر گفت: متجاوزین به انفال باید بدانند در صورت دست درازی به اراضی ملی بدون هیچگونه مماشات با آنها در چارچوب قانون برخورد خواهد شد و نسبت به تشکیل پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی اقدام و سپس به مراجع قانونی و قضایی ارجاع میگردد و در محاکم قضایی با جدیت با متصرفان برخورد خواهد شد. سادات در ادامه افزود؛مسئولیت پذیری مردم و به ویژه همیاران طبیعت نقش مهمی در شناسایی متخلفان عرصههای منابع طبیعی و حفظ و حراست از این سرمایه ارزشمند داشته و با مجموعه منابع طبیعی شهرستان تعامل بسیار خوبی دارند که قابل تقدیر است .بدیهی است همیاران طبیعت با عشق و علاقه و تعصبی که نسبت به ،طبیعت شهرستان دارند می توانند نقش موثری در سرسبزی آینده این مرز وبوم داشته باشند.
انتهای پیام/

